Obavijesti Video Pretražite Navigacija

Alfa Romeo izbacio MiTo u dva posebna izdanja

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Alfa Romeo je za Pariz pripremio dvije svjetske premijere, MiTo SBK Limited Edition 1.4 QV sa 170 KS i MiTo Superbike Special Series.

Novi MiTo SBK Limited Edition nastao je iz najvećeg sportaša od svih, ''Quadrifoglio Verde'' modela, simbola nekih od najbrutalnijih Alfa Romeo modela, a ovo posebno izdanje izdvajati će se iz mase zahvaljujući nekim novim elementima koji naglašavaju dojam automobila koji kao da je zalijepljen za cestu, od bočnih pragova do stražnjeg spojlera uz 18-inčne titanij sive alu-naplatke iza kojih proviruju crvena Brembo kočiona kliješta kao još jedan očigledan dokaz performansnog potencijala.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Pravi dragulj iz Bugarske – Trabant RS Slika nije dostupna Upoznajte MV Agusta Brutale 800

Ovaj potentni MiTo SBK Limited Edition dolaziti će u dvije boje karoserije, crnoj i Alfa Romeo crvenoj koje se mogu kombinirati s tri boje krovišta, crnom, Alfa crvenom i novom Cristallo bijelom. Isti sportski izgled nalazimo i u interijeru koji je dodatno obogaćen Sabelt sportskim sjedalima s naslonima od karbonskih vlakana izrađenim inovativnom RTM (Resin Transfer Moulding) tehnologijom koja spaja izvanrednu mehaničku otpornost sa malim dimenzijama i niskom masom.

Interijer presvučen Alcantarom ukrašen je novim crvenim prošivima koji jasno ukazuju na vrhunsku kvalitetu i preciznost izrade posebice na području ručice mjenjača i na upravljaču gdje se također nalaze i gumbi za radio. Središnji greben jedinstven je po svojoj SBK Limited Edition pločici s brojem primjerka od 1 do 200.

Ova ekskluzivna MiTo SBK Limited Edition verzija opremljena je najsnažnijim motorom u ponudi koji je ujedno i proglašen najboljim novim motorom 2010. godine a radi se o 1.4 Turbo MultiAir motoru sa 170 KS. Inženjeri iz Alfa Romea odlučili su opremiti ovo limitirano izdanje s mnoštvom najnaprednijih tehnoloških rješenja ne bi li maksimalno istakli kvalitete ovog automobila poput izvanredne prianjivosti, agilnosti, aktivnih sigurnosnih funkcija i osjećaja u vožnji a sve to dolazi u kombinaciji sa spomenutim motorom koji nudi izvanrednu snagu i šasijom koja je klasa za sebe.

Limitirana verzija izvanredna je zbog svog omjera mase i snage što je oduvijek bio ključan faktor uspjeha Alfa Romeo automobila kako na cesti tako i na trkaćim stazama. Isti je tako na samom vrhu svoje klase sa 6.7 kg/KS. Sa 124 KS po litri zapremnine gore spomenuti 1.4-litreni motor također je jedan od vodećih motora na svijetu po snazi. To je važno posebno napomenuti zbog toga što je to još jedan dokaz u potporu filozofije tzv. 'downsizinga' čiji je cilj proizvodnja tehnološki naprednih motora manje zapremnine koji nude bolje performanse i drastično nižu potrošnju goriva i emisija štetnih plinova.

Upravo je potonja kategorija najbolji dokaz razine tehnološke izvedbe; naime potrošnja iznosi 4.8 l/100km uz emisije CO2 od 139 g/km (u extra-gradskom ciklusu) što je nešto što bismo definitivno očekivali od ekonomičnog gradskog automobila ali ne i od kompaktnog sportaša koji od nule do stotke ubrzava za tek nešto više od 7 sekundi.

Novi MiTo SBK Limited Edition opremljen je s ''Alfa Romeo Suspension'' sustavom ovjesa koji kontroliranjem rada amortizera smanjuje oscilacije karoserije u svim voznim uvjetima te time garantira maksimalnu sigurnost, udobnost i upravljivost. Pored tehnološki naprednih performansi, novi aktivni ovjes garantira i izvanrednu razinu udobnosti u svakodnevnoj vožnji.

Drugi posebni model je MiTo SBK Special Series izdanje dostupno sa svim agregatima u ponudi osim 1.4-litrenog motora sa 70 KS i 1.4-litrenog benzinskog motora sa 170 KS. SBK Special Series nudi nekoliko estetskih elemenata koji dolaze i sa Limited Edition verzijom. Izvana se to odnosi na 16-inčne titanij sive alu-naplatke, kromirani spojler i ispušni sustav, kućišta retrovizora u titanij sivoj boji, sportski stražnji branik, crne okvire maglenki i novi titanij sivi ''SBK'' logo na stražnjem dijelu automobila.

Agresivan izgled MiTo SBK Special Series modela naglašen je s četiri posebne boje karoserije, crnom, Alfa crvenom, Tornado plavom i Cristallo bijelom koje pak dolaze u kombinaciji s tri boje krovišta, crnom, Alfa crvenom i potpuno novom Cristallo bijelom bojom.

MiTo SBK Special Series može se dodatno personalizirati odabirom SBK paketa koji donosi neke od elemenata s Limited Edition verzije poput bočnih pragova, stražnjeg spojlera, trkaćih papučica, crvenih kočionih kliješta i 17- ili 18-inčnih alu-naplataka u titanij sivoj boji.

MiTo SBK Special Series također će biti predstavljen u Parizu gdje će se pojaviti sa Turbo TwinAir motorom sa 85 KS pod haubom koji je još jedan primjer vrhunskog inženjeringa u pogledu tehnoloških rješenja, performansi i ekološki orijentiranog rada. Ovaj dvocilindraš proglašen je ''Međunarodnim motorom godine 2011.'' a isti dostavlja 85 KS pri 5.500 o/min i maksimalan okretni moment od 145 Nm pri 2.000 o/min.

Ovaj revolucionaran Turbo TwinAir motor koristi MultiAir tehnologiju pri čemu je dinamika fluida optimizirana za maksimalno učinkovitu potrošnju goriva. Ugradnjom turbo punjača dobivene su izvanredne performanse te najvažnije izvrsna fleksibilnost i odaziv pri čemu je sav okretni moment dostupan od 2.000 o/min i ostaje stabilan do 3.500 o/min.

Koristeći Start/Stop sustav i inteligentan alternator, MiTo sa TwinAir motorom ima najniže emisije CO2 kod benzinskih motora u klasi, točnije 98 g/km. To istovremeno znači i značajno smanjenje potrošnje goriva i emisija (do 30 posto manje u odnosu na druge motore istih performansi). Zapravo, ovo je benzinski motor s potrošnjom i troškovima dizelaša čime je savršen za gradsku vožnju i istovremeno sposoban za dobre performanse i agilnost u zahtjevnijim voznim uvjetima.

Za kraj valja spomenuti da jedino kod Alfa Romeo MiTo modela ovaj inovativni motor konstantno radi u suradnji s Alfa DNA dinamičnim selektorom što mu omogućava odabir između dva načina rada motora. Jednostavnim pritiskom gumba vozač može odabrati više performansi (Dynamic način rada) ili učinkovitiji i štedljiviji rad (Natural način rada). Ovisno o odabranom načinu rada podešava se kontrolna jedinica motora pri čemu okretni moment varira za 35 Nm (od 145 u Dynamic načinu rada do 110 Nm u Natural načinu rada).

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene