Lavazza GTX-R je projekt tvrtke Simbol Design. Na prvi pogled čini se da je ekipa iz Simbol Designa nabacila Legoiziranu verziju njuške Ferrari Enza na karoseriju koja je inače gotovo istovjetna onoj Pagani Zonde.


'Dizajnirali smo ovaj supercar koristeći iskustvo koje smo stekli tijekom 30 godina rada s cestovnim i trkačim automobilima. Prvi model je na cesti od svibnja 2006. godine i nakon 30.000 kilometara testiranja postigli smo brzinu od oko 320 km/h uz izvrsnu stabilnost u gotovo svim uvjetima i dobre kočione karakteristike. Ponosni smo na ovaj rezultat a posebno na interes koji se javio diljem svijeta. Tako smo razvili GTX-R model s modificiranim dizajnom i poboljšanim performansama', isitču u Simbol Designu.

Vezani članci Slika nije dostupna Pagani Zonda HP Barchetta je najljepši automobil na svijetu! Slika nije dostupna Simbol kojeg je svijet volio dok ga Hitler nije ukrao

Kod GTX-R modela karoserija je izrađena od kombinacije karbona i kevlara i montirana je na čelični okvir čime je dobivena težina automobila od samo 1080 kg. A obzirom da su njemačke tvornice u zadnje vrijeme postale 'IT' mjesto za motore po mjeri za manje specijalizirane proizvođače poput Spykera i Weismanna do Gumperta i Paganija, tako i Lavazza GTX-R pod haubom ima BMW-ov 5.4-litreni V12 motor, a po uzoru na Lamborghinijeve korijene u proizvodnji poljoprivrednih vozila, Simbol Design je navodno za svoj projekt iskoristio elektro-pneumatski ovjes iz autobusa.

Što se tiče snage motora brojke kreću od 489 KS za standardni model pa i do 620 KS sa motorom kojem su dodana dva turbo punjača. Bilo kako bilo, podatak o ubrzanju od 0-100 km/h od 4.3 sekundi čini se podosta konzervativno za ovakav tip automobila.

Šasija je izrađena od specijalnog čelika a karoserija od kombinacije karbona i kevlara što omogućava veću sigurnost u slučaju sudara. Novi kočioni sustav i aerodinamika sa cx koeficijentom 0,29 (koeficijentom otpora zraka) i varijabilnom geometrijom sukladno brzini osiguravaju savršene performanse i sigurnost na tako velikim brzinama.

Odlučili su koristiti novi mjenjač s četiri brzine kako bi dosegli maksimalnu brzinu za najkraće moguće vrijeme, i suprotno tomu, najkraće vrijeme kočenja. Neki američki zaljubljenici u automobile zatražili su ugradnju motora koje su rađene po mjeri tako da mogu biti kompatibilni s njihovom mehanikom te je tako GTX-R dizajniran na način da može podnijeti snage i do 1000 KS, kažu u Simbol Designu.

Automobil je u prodaji od 2009. godine u limitiranoj seriji kako bi se osigurala ekskluzivnost te da bi automobil bio pouzdana investicija za potencijalne kupce.

Mi smo ipak nekako skeptični prema ovom projektu. Odabrali su dobar motor, ali bez ikakvog dodatnog specijaliziranog tuninga (inače takvi V12 N/A motori se naturpijaju na 600-650 KS bez upotrebe turbo punjača).

Što se tiče vanjskog izgleda tu su nas još više razočarali jer i tu nisu napravili ništa spektakularno, dapače iskopirali su druge i više nego primjetno. Naš zaključak je: držite se vrhunske kave Lavazza, automobile s tim imenom zaobiđite!

Simbol Design o sebi:
Mi stvaramo automobile koji su namijenjeni za proizvodnju u vrlo limitiranim serijama. Možemo stvoriti bilo kakav automobil od faze dizajna do realizacije cijelog projekta.

Naše iskustvo rezultat je aktivnog sudjelovanja u auto-moto sportu, od 1975. godine mi se bavimo dizajniranjem i razvojem trkačkih automobila.

Nudimo naše iskustvo počevši od dizajna do izrade prototipa s odobrenjem za cestovno korištenje.

Naš odjel za dizajn i proizvodnju izrađuje modele u omjerima od 1:5 do 1:1 s CNC (Computer Numerical Control) strojem.