Već smo imali prilike vidjeti nekoliko takvih projekata poput McLaren koncepta na kojem su radili studenti Europskog Instituta za dizajn, ili IED (Instituto Europeo di Design).
Pročitajte i ovo
Rolls-Royce proslavio uspjeh Olimpijskih igara sa tri posebna Phantom Coupea
Procurile nove fotke hibridnog ljepotana iz Lexusa
Studentskih projekata ima mnogo. Neki su bolji od ostalih a svako toliko pojavi se jedan koji pomiče granice, koji mijenja našu percepciju automobila i totalno pomuti um. Ovo je jedan takav projekt.
Glavni krivac za ovu beštiju na kotačima je dizajner Jeremy Westerlund, koji je izmislio ovaj čudnovati stroj u vrijeme dok je još bio student na Art Center School of Design. Želio je napraviti nešto što povezuje prošlost i budućnost ovog moćnog brenda. Inspiraciju za položaj sjedala pronašao je u starim motornim vozilima s početka 20. stoljeća kada su vozači tj. 'šoferi' sjedili naprijed izloženi vjetru, kiši ili snijegu, dok su putnici bili udobno smješteni u unutrašnjosti putničke kabine.
Prednji kraj konceptnog automobila po svemu izgleda poput svakog drugog modernog Rollsa s istaknutom prednjom rešetkom koja dominira cijelim prednjim krajem i srebrnom damom na vrhu. Ono što nitko nije očekivao jest korištenje materijala poput drva koji krasi kotače, ili, kada smo kod kotača, da će se rezervna guma nalaziti na prednjem kraju, djelomično prekrivena poklopcem motora.
Westerlund je izjavio da se prilikom skiciranja vanjskog izgleda automobila ugledao na stilski jezik jedrilica, što objašnjava niski i izduženi oblik karoserije. Iz profila, Apparition zaista i izgleda poput luksuzne jedrilice.
Maketa omjera 1:4 koju vidimo na fotografijama dugačka je 1.8 metara što znači da bi automobil u stvarnoj veličini bio dugačak preko 7 metara. Usporedbe radi, postojeći Rolls Royce Phantom dugačak je oko 6 metara (5.8 metara dok je model s proširenim međuosovinskim razmakom dugačak 6, 1 metar).
Osobe koje posjeduju ovakav automobil zasigurno se ne opterećuju problemima poput parkiranja tako da sama dužina vjerojatno ne bi bila odlučujući faktor u odluci 'za' ili 'protiv' proizvodnje i kupnje ovakvog automobila.
I iako je zaista ugodan za oko, imperijalizam je daleko za nama i teško da će se u današnje doba naći službeni vozač koji bi se borio s hladnim vjetrom, kišom ili snijegom, kakva god plaća bila... ili možda NE.
Cijena proizvodnje je još jedna stavka zbog koje bi se ovakav projekt mogao zaustaviti. Ostaje nam nada da će barem neki šeik poželjeti ovu neman... pa nek' onda financira i kompletni projekt!!!