Iako ga službeni navodi opisuju kao "novi Fiat 500" ovaj talijanski mališan je u osnovi osvježena izvedba sad već osam godina starog modela koji je prošao kroz čak 1.800 raznih izmjena, no većinu njih je teško primijetiti.


 

Među najuočljivijim razlikama vanjskog dizajna se ističu redizajnirana svjetla te nova LED svjetla za dnevnu vožnju. Nadalje, trapezoidni je nos sada malo izraženiji, a tu su i kromirani "brkovi" koji okružuju fiatov logo, kao i i ostali ukrasni detalji. Stražnja svjetla su također redizajnirana, a učinjene su i određene izmjene stražnjih branika i sl. Nadalje, bočna je linija sada malo više položena prema naprijed, a tu su i novi 15 i 16-colni lakometalni naplatci, a dostupne su i dvije nove boje, kao i nove kombinacije boja.

Vezani članci Slika nije dostupna Automobilske predrasude - što ljudi misle o vama ako vozite BMW, Fiat ili Hondu? Slika nije dostupna Ako ste mislili da ste zaboravili na Chucka Norrisa, griješite, on može jedino zaboraviti na vas

U unutrašnjosti najveću novost čini uvođenje Uconnect infotainment sustavas 5-inčnim zaslonom osjetljivim na dodir koji je dostupan u Lounge modelu. Također, tu je i novi višefunkcijski upravljač, a s Lounge izvedbom je dostupna i opcijska 7-inčna TFT instrumentna ploča. Ostale promjene uključuju ergonomičnija sjedala, nove presvlake, manje izmjene središnjeg stupa, novu izolaciju interijera i sl.

Što se motora tiče osvježeni model 500 će biti moguće naručiti s Euro6 pogonskim strojevima uparenim sa 5 i 6-stupanjskim ručnim mjenjačima te Dualogic robotiziranim prijenosom. Odmah prilikom lansiranja kupcima će biti dostupna izvedba s 1,2-litrenim motorom snage 70 Ks i 0,9-litreni TwinAir snage 105 KS. Kasnije će im se pridružiti eko verzija 1.2 te 1,3-litreni Multijet II snage 100 KS.

Prodaja počinje ove jeseni.

Više o automobilima potražite na AUTONET.HR

 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.