Talijanski proizvođač čini se neće izdati svoje atmosferske korijene, barem kada je riječ o njegovim najvećim, odnosno V12 motorima. S druge strane pogonski sklopovi budućih propetih konjića će biti "oplemenjeni" strujom s obzirom kako bi "električne komponente trebale postati integralni dio ferrarijevih motora".
Pročitajte i ovo
Najskuplji Ferrari ikada?
Ferrari 275 GTB/C Speciale ide na aukciju
Sergio Pininfarina u Ferrarijevom muzeju
Tako barem javlja izvor koji napominje kako, iako je riječ o vrlo širokom pojmu, električne komponente u osnovi znače hibridizaciju ponude. Ovakvi izvještaji svakako ne trebaju čuditi s obzirom da je to put kojim su već krenuli gotovo svi značajniji svjetski proizvođači.
No, prije toga Ferrari će osvježiti par V12 modela koji neće postati hibridi, ali će njihovi atmosferski V12 motori biti osnaženi. Naime, 6,3-litreni V12 iz LaFerrarija snage od preko 800 KS je pokazao kako još uvijek ima mogućnosti za napredak kod velikih atmosferskih pogonskih strojeva s visokim brojem okretaja.
Više bi trebalo postati poznato do 2016. kada će biti osvježen Ferrari FF čiji bi V12 nakon facelifta trebao umjesto dosadašnjih 485, trebao razvijati oko 515 kW, odnosno umjesto 660 KS snaga bi mu trebala narasti na oko 700 KS. Također, iste godine bi trebali upoznati i osvježenu F12 Berlinettu koja također neće dobiti turbo, a nije planirana niti hibridna verzija. Unatoč tome, snaga motora će narasti, no za sada još uvijek nije poznato koliko.
Elektrifikacija na scenu stupa 2017. uvođenjem nove platforme za modele sa sprijeda smještenim motorom, odnosno 2019. kada će stići platforma za modele sa središnje smještenim pogonskim strojem. Konkretna tehnička rješenja koja će Ferrari upotrijebiti za sada nisu poznata, no svakako će saznanja iz modela LaFerrari biti od velike koristi za stručnjake iz Maranella.
Očekivanom rastu mase, do kojeg bi neminovno došlo ugradnjom novih električnih komponenti u automobile, u Ferrariju se namjeravaju suprotstaviti većom upotrebom lakih materijala, prvenstveno aluminija, a potom i raznih kompozitnih materijala koji će se u pravilu koristiti pri izradi viših dijelova automobila kako bi težište ostalo što je moguće niže. Također, svoju ulogu u smanjenju ukupne mase automobila odigrat će i novi načini izrade, kako pojedinih dijelova tako i cijelog automobila.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook