Ferrari je službeno objavio prve fotografije i tehničke podatke modela FXX K, odnosno modela za kojega se ranije vjerovalo kako će nositi oznaku LaFerrari XX.


 

Vezani članci Slika nije dostupna Ferarijevi V12 motori neće dobiti turbopunjače Slika nije dostupna Razmišlja li Ferrari o povratku na Le Mans?

Riječ je dakle o posebnoj trkaćoj stazi namijenjenoj izvedbi koja će ponuditi još više snage, bolje performanse, ali i još više naprednih tehničkih rješenja. K u imenu automobila se odnosi na sustav KERS koji čini dio njegovog pogonskog sklopa. Sam automobil, iako namijenjen vožnji isključivo po trkaćoj stazi nikada neće sudjelovati u nikakvom natjecanju.

Naime, ovaj će "beskompromisni automobil prepun tehničkih inovacija" biti ponuđen ekskluzivnoj grupi kupaca s kojima će Ferrari ustvari odraditi testni program čiji je cilj dodatno unaprijediti i u konačnici prilagoditi mnoga rješenja konačnoj upotrebi u budućim modelima.

Kako se i ranije predviđalo ovaj će model razvijati kombiniranu snagu od 1050 KS (772 kW). Konkretnije, pokreće ga 6,2-litreni V12 snage 633 kW, odnosno 860 KS, i električni motor snage 140 kW, odnosno 190 KS, a ukupni najveći okretni moment mu iznosi 900 Nm. Pogonski je sklop uparen sa 7-stupanjskim mjenjačem s dvije spojke, a podaci o performansama nisu poznati.

Spomenuti benzinac i HY-KERS pogonski sustav su dorađeni i unaprjeđeni na razne načine, a isto vrijedi i za upravljački sustav, ovjes, ispušni sustav te carbon-ceramic kočnice ovog automobila. Također, dodatno su unaprijeđena aerodinamička svojstva ovog automobila i to u pravilu putem novih dijelova aero paketa te dorada onih postojećih. Zahvaljujući ovim izmjenama FXX K je 194 mm dulji i 59 mm širi, a vjerojatno je i nešto lakši no taj podatak za sada nije poznat.

Kroz određene dorade su prošli i razni elektronički sustavi pomoći vozaču i nadzora stabilnosti vozila poput E-Diff elektroničkog diferencijala, F1-Trac nadzora proklizavanja kotača, sustava Racing SSC (Side Slip Angle Control), ABS-a i sl. Dodajmo i kako je ovaj model opremljen pirellijevim slick gumama sa senzorima koji nadziru ubrzanje, pritisak i temperaturu.

Cijena i podatak o očekivanom, odnosno planiranom broju proizvedenih automobila za sada nisu poznati, no sasvim je jasno kako prva brojka imati sedam, a druga možda tek dvije znamenke.

Više o automobilima potražite na AUTONET.HR

 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju