Pročitajte i ovo
Ogromna šteta
VIDEO Snimka brutalne nesreće u Monaku širi se društvenim mrežama: Crveni Ferrari vozio je Hrvat?
Skice LMP1 prototipa
Razmišlja li Ferrari o povratku na Le Mans?
ima i nestalih
VIDEO Izvanredno stanje u susjednoj zemlji: 300 ljudi evakuiraju helikopterima!
član zločinačkog udruženja
Akcija policije i USKOK-a u Zagrebu: Procurilo tko je uhićen
"Glođu državne jasle"
Incident na Dunavu: Branitelji spriječili bacanje vijenca za srpske žrtve - "Pored nas neće proći"
Riječ je dakle o posebnoj trkaćoj stazi namijenjenoj izvedbi koja će ponuditi još više snage, bolje performanse, ali i još više naprednih tehničkih rješenja. K u imenu automobila se odnosi na sustav KERS koji čini dio njegovog pogonskog sklopa. Sam automobil, iako namijenjen vožnji isključivo po trkaćoj stazi nikada neće sudjelovati u nikakvom natjecanju.
Naime, ovaj će "beskompromisni automobil prepun tehničkih inovacija" biti ponuđen ekskluzivnoj grupi kupaca s kojima će Ferrari ustvari odraditi testni program čiji je cilj dodatno unaprijediti i u konačnici prilagoditi mnoga rješenja konačnoj upotrebi u budućim modelima.
Kako se i ranije predviđalo ovaj će model razvijati kombiniranu snagu od 1050 KS (772 kW). Konkretnije, pokreće ga 6,2-litreni V12 snage 633 kW, odnosno 860 KS, i električni motor snage 140 kW, odnosno 190 KS, a ukupni najveći okretni moment mu iznosi 900 Nm. Pogonski je sklop uparen sa 7-stupanjskim mjenjačem s dvije spojke, a podaci o performansama nisu poznati.
Spomenuti benzinac i HY-KERS pogonski sustav su dorađeni i unaprjeđeni na razne načine, a isto vrijedi i za upravljački sustav, ovjes, ispušni sustav te carbon-ceramic kočnice ovog automobila. Također, dodatno su unaprijeđena aerodinamička svojstva ovog automobila i to u pravilu putem novih dijelova aero paketa te dorada onih postojećih. Zahvaljujući ovim izmjenama FXX K je 194 mm dulji i 59 mm širi, a vjerojatno je i nešto lakši no taj podatak za sada nije poznat.
Kroz određene dorade su prošli i razni elektronički sustavi pomoći vozaču i nadzora stabilnosti vozila poput E-Diff elektroničkog diferencijala, F1-Trac nadzora proklizavanja kotača, sustava Racing SSC (Side Slip Angle Control), ABS-a i sl. Dodajmo i kako je ovaj model opremljen pirellijevim slick gumama sa senzorima koji nadziru ubrzanje, pritisak i temperaturu.
Cijena i podatak o očekivanom, odnosno planiranom broju proizvedenih automobila za sada nisu poznati, no sasvim je jasno kako prva brojka imati sedam, a druga možda tek dvije znamenke.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.