Citroën je objavio prve fotografije i podatke o osvježenoj izvedbi modela C4. Ukratko, blago osvježeni C4 će se u drugoj polovici svog životnog vijeka moći pohvaliti manjim kozmetičkim izmjenama vanjštine i interijera, bogatijom opremom te obnovljenom motorizacijom.


 

Prije svega facelift donosi nova LED svjetla za dnevnu vožnju sprijeda, a osvježen je i stražnji par svjetala. Nadalje, kupcima će biti ponuđene dvije nove boje eksterijera Stone siva i Platinum siva, kao i novi naplatci.

Unutrašnjost donosi dva nova izbora presvlaka, a više je no primjetan redizajn središnjeg stupa kojim dominira 7-inčni središnji zaslon osjetljiv na dodir što će izravno rezultirati i manjim brojem prekidača. Također, proširena je popis standardne i opcijske opreme poput vozačevog sjedala s mogućnošću masaže, panoramskim krovom s električno pomičnim sjenilom, sustavima pomoći vozaču kako što su Hill Start Assist, Intelligent Traction Control, sustav nadzora mrtvog kuta i sl.

Svi ponuđeni motori će zadovoljavati Euro6 norme, a ponudu će otvoriti benzinski 3-cilindrični turbo PureTech 110 snage 81 kW, odnosno 110 KS pri 5500 o/min te najvećeg okretnog momenta od 205 Nm pri 1750 o/min. Ovaj će pogonski stroj biti uparen sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem koji će spomenutu snagu i moment usmjeravati dakako na prednje kotače, a njihova kombinacija će rezultirati tvorničkom potrošnjom od 4,7 l/100 km, odnosno emisijom ugljičnog dioksida od 110 g/km.

Slijedit će ga PureTech 130 S&S snage 96 kW, odnosno 130 KS pri 5500 o/min te najvećeg okretnog momenta od 230 Nm pri 1750 o/min koji će biti moguće upariti sa 6-stupanjskim automatskim mjenjačem, a čija će se potrošnja kretati oko 4,8 l/100 km.

Ponuda dieselaša će uključivati dva 1,6-litrena 4-cilindrična motora. Konkretnije, riječ je o BlueHDi 100 snage 73, odnosno 100 KS pri 3750 o/min i okretnog momenta od 254 Nm pri 1750 o/min te BlueHDi 120 S&S snage 88 kW, odnosno 120 KS pri 3500 o/min i najvećeg okretnog momenta 300 Nm pri 1750 o/min. Ovi će motori biti redom upareni s 5 i 6-stupanjskim ručnim mjenjačima, a potrošnja i emisije su smanjene. Najštedljiviji je dakako BlueHDi 100 čija će se prosječna potrošnja kretati oko 4 l/100 km.

Prodaja osvježenog C4 kreće u prvoj polovici iduće godine.

Više o automobilima potražite na AUTONET.HR

 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.