Obavijesti Video Pretražite Navigacija
izvanredna

Milanović: "Ovo je priprema za državni udar. To im neće proći, nemojte se bojati!"

Amerikanci napokon predstavili novu Corvettu

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Nakon brojnih teasera i neslužbenih informacija, Chevrolet je uoči auto sajma u američkoj prijestolnici domaće auto-industrije odlučio i službeno pokazati novu Corvettu Stingray.

Sedma generacija Corvette nedvojbeno će biti jedna od glavnih atrakcija na NAIAS sajmu u Detroitu koji je službeno upravo jučer otvorio vrata i traje do 27. ovoga mjeseca. A da će novi model biti nešto doista fantastično možemo deducirati iz same činjenice da nosi dodatni naziv Stingray koji je oduvijek rezerviran samo za najbolje modele.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Upoznajte novi Bentley Continental GT Speed kabriolet Slika nije dostupna Čelik i aluminij su teški – nema problema, stiže kovani magnezij

Potpuno nova Corvetta Stingray dijeli tek dva elementa s prethodnom generacijom Corvette. S potpuno novim okvirom i šasijom, novim pogonskim sklopom i pratećom tehnologijom kao i novim dizajnom eksterijera ali i interijera, nova, sedma generacija obećava još bolji, tehnološki napredniji i moderniji Stingray.

Interijer je okupan u najkvalitetnijoj koži i ukrašen elementima od pravog karbona i aluminija a kupci će moći birati između dva tipa sjedala od kojih oba imaju ultra-laki okvir od magnezija za izvrsnu potporu i udobnost u vožnji a tu je, naravno, i 8-inčni podesivni infotainment ekran.

Napredna tehnološka rješenja ukljujučuju Drive Mode Selector s pet načina rada koji prilagođavaju čak 12 parametara s ciljem prilagođavanja voznih karakteristika samom vozaču i uvjetima na cesti, zatim novi 7-stupanjski ručni mjenjač s Active Rev Matching funkcijom koja predviđa kada će biti potrebno promijeniti stupanj prijenosa.

Snagu dostavlja novi 6.2-litreni LT1 V8 motor s izravnim ubrizgavanjem i kontinuiranim varijabilnim radom ventila koji razvija otprilike 450 KS (336 kW) i 609 Nm okretnog momenta. Zahvaljujući manjoj ukupnoj masi vozila i unaprijeđenim performansama, nova Corvetta Stingray trebala bi do stotke ubrzati za manje od četiri sekunde uz prateću potrošnju (na otvorenom) od oko 9 l/100km što je zapravo nevjerojatno uzimajući u obzir veliki obujam motora i izlaznu snagu. Čini se da trend 'downsizinga' još nije zahvatio sjevernoamerički kontinent te samo možemo pretpostaviti moćan zvuk koji će dopirati iz ispušnih cijevi ove zvijeri na kotačima.

►►►   Chevrolet Corvette slavi 60. rođendan

►►►   Chevrolet Corvette Centennial Edition

Ultralaki materijali od kojih je izrađen poklopac motora ali i pomično krovište korišteni su i za izradu branika, vrata i panela na stražnjem kraju dok tzv. 'carbon-nano' paneli podvozja i novi aluminijski okvir pomažu u postizanju optimalne raspodjele mase od 50:50 koja je jedan od ključnih čimbenika u postizanju optimalnog omjera mase i snage.

Aerodinamički oblikovan eksterijer s LED osvijetljenjem svojim konturama i karakteristikama omogućava niski otpor zraka za učinkovitiju potrošnju ali i bolju stabilnost i upravljivost, elemente vrlo važne kod dinamičnije vožnje prilikom koje se maksimalno iskorištava performansni potencijal automobila.

Opcionalni Z51 Performance paket za trkaću stazu donosi elektronički diferencijal s ograničenim proklizavanjem, dry-sump sustav uljnog podmazivanja sa suhim koritom, integriran sustav hlađenja kočionog sustava, diferencijala i prijenosa, te jedinstven aerodinamički paket koji dodatno unapređuje stabilnost vozila pri većim brzinama.

Nova Corvetta Stingray proizvoditi će se u GM-ovom proizvodnom pogonu u Bowling Greenu koji je prošao temeljitu modernizaciju vrijednu 131 milijun dolara uz dodatnih 52 milijuna dolara vrijedan moderniziran pogon za proizvodnju karoserija gdje se između ostalog proizvodi i novi aluminijski okvir koji se po prvi puta u cjelosti proizvodi unutar četiri zida GM-a.

Nova Corvetta Stingray u prodaju kreće u jesen ove godine po još neobjavljenoj cijeni a do tada uživajte u velikoj foto galeriji koju smo priredili za vas!
 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene