Svako dijete ima kreativni potencijal i svako dijete je sposobno izraziti kreativnost.Rad s bojama, bojicama, koncem, glinom i ljepilom potiče razvoj zvučne fine motorike kod djece i poboljšava koordinaciju ruku i očiju. Kreativno iskustvo može pomoći djeci da izraze svoja iskustva i emocije drugim komunikacijskim putovima osim verbalnim. To može pomoći u razvoju samopouzdanja, komunikacijskih vještina i osjećaja identiteta.
Mentalni rast
Kreativno izražavanje pruža priliku djeci da isprobaju nove ideje, razviju svoju maštu i vještine rješavanja problema te vide što se događa kao rezultat njihova eksperimentiranja. Pomaže im shvatiti što je to što vole raditi i uči ih da su njihove sposobnosti cijenjene.
Kreativne aktivnosti omogućuju djeci eksperimentiranje s misaonim procesom, radnjama i materijalima i mogu pružiti dobre prilike za rješavanje problema, suradnju i pregovaranje - sve su to ključne vještine za život, kako odrastaju.
Kao i sva druga djeca, djeca iz SOS Dječjeg sela mogu nas naučiti brojnim životnim lekcijama. ''Na nama odraslima najviše ostavljaju traga jer šalju poruke važnosti brige za druge i zajedništva te zrelosti i odgovornosti. Nitko od njih, niti od nas, nije rođen kao superheroj, nego uz uzajamnost odnosa zajedno učimo kako lakše prevladati i savladati razne životne izazove. Kroz mnogobrojne aktivnosti u SOS Dječjem selu Lekenik usmjeravamo djecu i potičemo ih na razvoj vještina koje će im olakšati svakodnevni život i donošenje adekvatnih izbora u životu'', priča psiholog iz SOS Dječjeg sela Saša Preradović. Njihova kreativnost i optimizam posebno su došli do izražaja u kampanji Budi TU. Budi CE., gdje su mali kreativci iz SOS Dječjih sela osvojili srca svojim talentom i vedrim pogledom na svijet.
Umjetnost stavlja osmijeh na dječja lica
(Foto:
Getty Images)
Cedevita je pokrenula inspirativnu društveno odgovornu kampanju pod nazivom Budi TU. Budi CE. s ciljem osnaživanja djece i mladih. U suradnji sa stručnjacima i umjetnicima Cedevita je stvorila platformu koja podržava kreativne klince iz SOS Dječjeg sela Hrvatska, potičući ih da razvijaju svoje talente i izraze vlastitu kreativnost. Kampanja je osmišljena kako bi djeci pružila priliku da kroz umjetnost i kreativni rad izgrade samopouzdanje, ali i dobiju prijeko potrebnu podršku i pažnju.
SOS Dječje selo Hrvatska već više od 32 godine pruža sigurno i toplo okruženje za djecu i mlade, omogućujući im odrastanje u obiteljskom okruženju.
Djeca iz SOS Dječjeg sela Hrvatska osvojila javnost umjetničkim djelima
Djeca nas sa svojim jedinstvenim pogledom na svijet mogu naučiti mnogo toga, a zaslužuju da budemo TU za njih. Kroz umjetnost imaju priliku izraziti svoje misli, osjećaje i snove, pružajući nam poruku iz koje i mi odrasli možemo crpiti inspiraciju. Brojna istraživanja pokazuju da su umjetnost i kreativnost snažni alati za izražavanje i suočavanje s izazovima, a Cedevitina kampanja Budi TU. Budi CE. na plemenit način podržava i slavi dječju kreativnost. Svojim radovima djeca iz SOS Dječjeg sela Hrvatska mogu nam poslati brojne poruke jer su crteži jedan od načina na koje nam djeca predstavljaju svoj unutrašnji svijet. Pokazuju nam o čemu maštaju, koje su njihove potrebe, kako se osjećaju i o čemu razmišljaju. ''Crtajući radove, djeca su dobila prostor za kreativno izražavanje i da budu viđena sa svojim osobinama i interesima, bez nametnutih pravila. Uz podršku su bili osnaženi da s drugima podijele kako sebe vide, što im je bitno u njihovim životima. Prikazali su i kojim se aktivnostima bave, i u školi i u slobodno vrijeme, šaljući poruku pozitivnog gledanja na svijet'', objašnjava psiholog Saša Preradović iz SOS Dječjeg sela.
Cedevitina kampanja Budi TU. Budi CE.
(Foto:
PR)
Cedevita je u suradnji sa SOS Dječjim selom pripremila Vodič kreativnosti inspiriran dječjom kreativnošću, dizajniran kako bi pomogao roditeljima potaknuti i podržati proces kreativnog razmišljanja kod djece. Vodič možete besplatno preuzeti na internetskoj stranici, a na 45 stranica Vodiča pronaći ćete brojne savjete kako poticati kreativnost kod djece te tehnike i vježbe za inovativnost i originalnost.
U kampanji Budi TU. Budi CE. Cedevita je odlučila dati glas djeci iz SOS Dječjeg sela Hrvatska pomoću kreativnih radionica. Uz njih djeca iz SOS Dječjeg sela Hrvatska osvajaju svojom vedrinom, znatiželjom i umjetničkim pristupom, a osim toga pravi su dokaz da se u svakom djetetu skriva maleni kreativac. Pod vodstvom psihologica Gabrijele Ištuk i Leone Bortas Hetler te uz stručne savjete umjetnika Hane Tintor i Marka Borote djeca su naslikala predivne crteže.
Cedevitina kampanja Budi TU. Budi CE.
(Foto:
PR)
Odabirom omiljenog okusa Cedevite imate priliku podržati klince kreativce iz SOS Dječjeg sela Hrvatska i postati dio kampanje Budi TU. Budi CE. Odabirom limitiranog Cedevita pakiranja na dar dobivate jednu od tri Čaše pune optimizma. Te jedinstvene čaše, nastale iz kreativnih ruku djece SOS Dječjeg sela tijekom naših likovnih radionica, simboliziraju radost, nadu i snagu dječje mašte.
Osim kupnjom, svi zainteresirani mogu se dodatno inspirirati na edukativnoj platformi, gdje će pronaći besplatan Vodič kreativnosti, koji su ilustrirala upravo djeca iz SOS Dječjih sela. Taj vodič otkriva kako svatko od nas može primijeniti kreativne tehnike u svakodnevnom životu, čineći ga ispunjenijim i maštovitijim, uz istovremenu podršku najmlađima. Pridružite se Cedevitinoj kampanji i podržimo zajedno klinCE kreativCE iz SOS Dječjeg sela Hrvatska!
Sadržaj je napravljen u produkciji Nova Studija, native tima Nove TV, u suradnji s partnerom Cedevita po najvišim profesionalnim standardima.