Obavijesti Video Pretražite Navigacija
POKROVITELJ SPAR

Glavno da je pogon u pogonu! Sve što ima ulaže u proizvodnju morskih delicija u staklenci

Dalmatinski mirisi i okusi u baš svakoj kuhinji. To je ideja koja stoji iza brenda Pepefiš koji se ove godine u projektu Startaj Hrvatska predstavlja trima proizvodima: papričicama punjenim slanim inćunima, salatom od hobotnice i temeljcem za Anin crni rižoto.

Iskusni ribar Živko Dražin iz Kaštel Kambelovca imao je jednu misao zbog koje je i nastao njegov brend Pepefiš. Za vrijeme dugih ribarenja zapitao se zašto bi ljubitelji morskih plodova morali u njima uživati samo tijekom ljeta ili odmora na moru. Želio je napraviti recepturu po kojoj će se dobar crni rižoto ili salata od hobotnice moći naći na stolu u svako doba godine.

Mogli bismo reći da je poduzetništvo utkano u Živka od malena. On i njegov brat Anđelko ostali su bez oca u dobi od godinu i pol. Ostali su sami s majkom, a Živko je osjećao da treba biti glava kuće. U djetinjstvu su prodavali trešnje, a zaradu uložili u namirnice za ručak. Živko je odmalena ljubitelj ribe, za razliku od brata koji ju nije volio. Tako je i ribarenje postalo njegov sastavni dio života, a višak koji se konstantno stvarao u ribolovu postao je novi kapital. Počeo je soliti ribu i prodavao je tako. Potražnja je rasla, a time i posao.

Živko Dražin u projektu Startaj Hrvatska predstavlja svoj brend Pepefiš Startaj Hrvatska 2023_Pepefiš Foto: Nova Studio

Prijatelj koji mu je poklonio papričice također je zaslužan za papričice punjene slanim inćunima pa tako i za nastanak brenda Pepefiš. Poznat je po izreci da je glavno da je pogon u pogonu, što bi značilo da Živko neprestano ulaže u posao. U međuvremenu su nastali još i salata od hobotnice i temeljac za Anin crni rižoto.

Pepefiš se ponosi svojim sporim procesom soljenja i mariniranja koji ovim proizvodima daju izvoran i prepoznatljiv okus, ali i svojom ostvarenom misijom – da kupcima osiguraju cjelogodišnje uživanje u najkvalitetnijim morskim specijalitetima bez brige oko nabavke i pripreme.

Živko Dražin u projektu Startaj Hrvatska predstavlja svoj brend Pepefiš Pepefiš, morske delicije u staklenci (Foto: Nova Studio)

U projektu Startaj Hrvatska Živko dobiva savjete i dobronamjerne kritike koji će njegovu brendu omogućiti poslovni rast. Veseli se tom partnerskom odnosi te svim izazovima koji dolaze na tom putu. Velika ljubav prema vlastitim proizvodima, puno truda i predanosti koje ulaže u proizvodnju sigurno će biti prepoznati među gledateljima i kupcima.

A kako je točno izgledao njegov poduzetnički put, pogledajte u emisiji Startaj Hrvatska u nedjelju, datum, na Novoj TV.

Emisija Startaj Hrvatska prati osam poduzetničkih priča i osam odličnih proizvoda koje je Nova TV zajedno sa SPAR Hrvatska odabrala među stotinama prijava pristiglih na projekt Startaj Hrvatska. Samo jedan proizvod postat će Hrvatski HIT-proizvod 2023. godine te zauzeti posebno mjesto na policama svih INTERSPAR i SPAR trgovina diljem Hrvatske.

 

Nova StudioSadržaj je napravljen u produkciji Nova Studija, native tima Nove TV, u suradnji s partnerom SPAR po najvišim profesionalnim standardima.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene