Obavijesti Video Pretražite Navigacija
WhitePress

Kako koristiti SEO za optimizaciju sadržaja za tražilice

PR
PR Foto: PR
SEO optimizacija sadržaja postaje sve važnija jer konkurencija na internetu raste iz dana u dan. Zato je bitno razumjeti kako SEO funkcionira i uložiti trud u odgovarajuću optimizaciju sadržaja kako bi ga vidjelo što više ljudi.

Kako započeti SEO aktivnosti?
Bez obzira na to na koju industriju ciljate sa svojim sadržajem, iznimno je važno da na početku svog SEO putovanja identificirate primarnu publiku koja će konzumirati vaš sadržaj. Razumijevanje tko je vaša publika i što želite da učini kada klikne na vaš članak pomoći će vam u stvaranju jasne strategije stvaranja sadržaja. Persone kupaca učinkovit su način ciljanja publike uz pomoć njihovog ponašanja prilikom kupnje, demografskih i psihografskih podataka. Bez ovog uvida mogli biste proizvoditi gramatički točan i relevantan sadržaj na koji će malo ljudi kliknuti jer im se ne obraća na osobnoj razini. Također je veoma važno da saznate koji sadržaj vaši čitatelji žele konzumirati. Zato izdvojite dovoljno vremena i temeljito pretražite ključne riječi koje ćete koristiti kako biste lakše došli do svoje ciljne publike.

Koji su elementi važni za SEO?
Tražilice poput Googlea cijene vizualne elemente za određene ključne riječi. Slike i videozapisi među najčešćim su vizualnim elementima koji se pojavljuju na stranici s rezultatima tražilice. Kako biste zauzeli željeno mjesto, uložite trud u kreativne i originalne fotografije i videozapise i dodajte opisni tekst svakom vizualnom elementu unutar vašeg sadržaja. Naslov sadržaja je prvi element koji će čitatelj vidjeti kada naiđe na vaš sadržaj i uvelike utječe na to hoće li kliknuti ili nastaviti listati. Privlačan naslov koristi podatke, postavlja pitanje ili vodi znatiželjom kako bi pobudio zanimanje čitatelja. Neki od elemenata privlačnog naslova uključuju snažne i emotivne riječi. U pravim omjerima, ove vrste riječi u naslovu privući će pozornost vaših čitatelja i zadržati ih na stranici. Ne zaboravite ni na snažan poziv na akciju koji će odvesti vašeg čitatelja do sljedećeg koraka u njihovom putovanju kroz vaš sadržaj. Pozivi na akciju mogu biti različiti, a pri tome je važno da budete kreativni i oblikujete ih na različite načine te ih pametno uključite u svoj sadržaj za najbolje rezultate.

Kako poboljšati iskustvo čitatelja?
Samo iskustvo čitatelja je jedan od najvažnijih elemenata kako bi sadržaj bio uspješan. Iskustvo čitatelja uključuje čimbenike kao što su preglednost sadržaja, dizajn i brzina učitavanja stranice. To znači da želite napraviti sadržaj koji je jasan, sveobuhvatan o vašoj temi i točan u skladu s najnovijim podacima i trendovima. Organiziranje sadržaja pomoću naslova i podnaslova također je važno jer pomaže čitatelju da brzo pregleda sadržaj kako bi pronašao potrebne informacije. Ne zaboravite da elementi na stranici poput slika i videozapisa utječu na brzinu stranice. Neka veličine slikovnih datoteka budu male, a što se tiče videozapisa, svakako ograničite broj videozapisa koje ugrađujete na jednu stranicu. Usredotočujući se na ono što čitatelj želi znati i organiziranjem objave za postizanje tog cilja, bit ćete na putu da objavite članak optimiziran za tražilicu.

Ako vam SEO optimizacija zadaje previše briga, pronađite pouzdanog partnera kao što je WhitePress, platforma uz čiju pomoć ćete brzo doći do pregršt sadržaja koji je optimiziran za tražilice i odgovara vrhunskim aktualnim SEO standardima.

 

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene