Sa svojim Clubdoor vratima, tipom motora i konceptom prostrane unutrašnjosti, ekipa je pronašla savršeni automobil za svoj zadatak. Iako nam se sviđa mat plava boja karoserije s kontrastnim crnim odbojnicima, malo smo više suzdržani u pogledu kotača, a i svega ostaloga, kad smo kod toga.
Pročitajte i ovo
Roadster se priključio MINI obitelji
Šuška se šuška
Dolazi Mini s jačim dizelskim motorom?
Ipak, ovdje se ne radi samo o estetskom tuningu. Izlazna snaga motora Mini Clubmana povećana je na 200 KS i skoro 250 Nm okrentog momenta. Kako su to postigli, nisu htjeli reći. Vjerovatno je riječ o remapu ECU jedinice s dodatkom novog usisa i ispuha.
Impresivni 18-inčni Cirrus naplatci prekriveni su multiplex materijalom u boji i doslovce nema šanse da automobil prođe nezamijećen u gradu. Standardne gume zamijenjene su novim modelom Continental guma dimenzija 215/35R18.
Kako bi riješili problem raznih prepreka na cestama poput ležećih policajaca i slično, automobil je opremljen Streetec zračnim ovjesom s ugrađenim gumbom u putničkoj kabini, kojim se može prilagoditi visina automobila čime se Clubman može sniziti za 60 milimetara ili povisiti za 40 milimetara u odnosu na serijske automobile.
Mi smo mišljenja da je za sada najbolji tuning i dalje original John Cooper Works paket!