Obavijesti Video Pretražite Navigacija

Porsche pokazao dorađeni prototip 918 Spydera

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Porsche je službeno dovršio rad na prototipu 918 Spyder te nas počastio dodatnim informacijama i fotografijama.

Porsche je odradio završne radove na prototipu 918 Spyder plug-in hibrida a nakon inicijalnih testiranja 918 Spyder još je korak bliže proizvodnji. Proizvodnja bi se trebala pokrenuti krajem rujna 2013. godine a prvi primjerci svojim bi kupcima bili dostavljeni do kraja 2013. godine.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Održana 4. velika utrka ubrzanja – tko je ovaj put najbrži? Slika nije dostupna Volvo Sport P1900 Što kažete na ovaj prekrasan kabriolet iz 1956. godine?

Wolfgang Hatz, član izvršnog odbora za istraživanje i razvoj u Porsche AG-u, o projektu je rekao sljedeće: ''S 918 Spyder modelom namjeravamo redefinirati pojmove zabave u vožnji, učinkovite potrošnje i sportskih performansi.''

Prototipovi svojom kombinacijom boja nalik na stare Porsche 917 trkaće automobile, najava su konačnog izgleda 918 Spydera i da je Porsche AG prilično spreman za prelazak u sljedeću fazu.

Kombinacija konvencionalnog motora s unutarnjim izgaranjem i dva neovisna elektromotora od kojih je jedan postavljen na prednjoj osovini dok drugi leži ispred stražnje osovine za optimalnu raspodjelu mase, postavila je pred inženjere sasvim nove izazove u razvoju operativnih strategija.

Ovaj, nedvojbeno, super-sportski automobil je plug-in hibrid koji koristi kombiniran rad visoko-performansnog benzinskog motora s najmodernijim elektromotorima koji zajedno nude izvanredne performanse: s jedne strane dinamiku prave trkaće mašine s više od 700 KS a s druge strane potrošnju goriva oko tri litre na 100 kilometara.

Otvoreni dvosjed pogoni V8 motor koji razvija više od 500 KS i vrti se na maksimalnih 9.200 o/min dok elektromotori na prednjoj i stražnjoj osovini zajedno dostavljaju dodatnih 218 KS. Sva ta snaga prenosi se na kotače putem 7-stupanjskog mjenjača s dvije spojke.

Hibridni pogonski sklop trebao bi omogućiti ubrzanje od 0-100 km/h za 3,2 sekunde i maksimalnu brzinu od 320 km/h.

Energija se skladišti u litij-ionskoj bateriji s tekućim hlađenjem koja je smještena iza putničkog prostora. Velika prednost plug-in hibrida jest da se baterija može puniti preko standardne električne mreže. Još jedna prednost je da se kinetička energija automobila kod kočenja može pretvarati u električnu energiju i skladištiti u bateriju što pruža dodatnu opskrbu energijom prilikom brzog i dinamičnog ubrzanja.

Odabirom monocoque konstrukcije od karbonom ojačane plastike (CFRP) i primjerenom upotrebom magnezija i aluminija, masa automobila iznosi manje od 1.490 kg dok je istovremeno velikom torzijskom tvrdoćom zagarantirana izuzetna preciznost u vožnji.

U unutrašnjosti nailazimo na jednako tehnološki napredan i moderan interijer u kojemu se vozač i suvozač doista mogu osjećati povezani s automobilom. Prednjom vizurom dominiraju tri okrugla mjerača, brzinomjer, brojač okretaja i instrument za očitavanje stanja energije. Njihova moderna primjena u skladnom je kontrastu s njihovim dizajnom koji podsjeća na trkaće automobile iz 60-ih godina. Sportska sjedala i funkcionalan kokpit orijentiran ka vozaču još su neke od karakteristika interijera vozila.

Gumb na upravljaču omogućava vozaču da odabere između četiri načina rada: E-Drive način rada koristi samo električni pogon čiji je domet 25 km. Hybrid način rada upošljava elektromotore i konvencionalan motor koji se prilagođava uvjetima vožnje te nudi cijeli niz podešenja od izuzetno učinkovitog rada za nisku potrošnju do maksimalne dostave snage. Sport Hybrid način rada također koristi kombinaciju električnog i konvencionalnog motora ali je rad usmjeren na postizanje optimalnih performansi.

Konačno, tu je Race Hybrid način rada pri čemu je sve usmjereno ka čistim performansama s najvišim standardom vozne dinamike na trkaćoj stazi te radi pri samim gornjim granicama. Kada je baterija dovoljna popunjena, pritiskom E-Boost gumba dodatna električna energija šalje se na kotače što je posebno korisno prilikom pretjecanja automobila ili za još bolje performanse.

One kontrolne funkcije relevantne za vozača koncentrirane su na trokrakom višefunkcionalnom sportskom upravljaču. Osvjetljenje instrumenata varira od zelenog za štedljivu potrošnju do crvenog za programe rada orijentirane ka maksimalnim performansama.

918 Spyder ima još neke inovativne funkcije poput Range Managera. Nakon što se isti aktivira na središnjem zaslonu, korištenjem mape navigacijskog sustava prikazuje preostali domet čime omogućava vozaču da utječe na dostupnu količinu energije primjerenim načinom rada. Uz takve informacije i druge podatke o lokaciji stanica za punjenje, vozač doista može utjecati na strategiju vožnje.

Novi Porsche 918 Spyder plug-in hibrid najbolji je primjer savršene kombinacije forme i funkcije, performansi i niske potrošnje, novih tehnologija i klasičnog Porsche izgleda, naravno za one koji si to mogu priuštiti. U Porscheu su potvrdili da će 918 Spyder biti ponuđen pri cijeni od oko 600.000 eura.

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene