Vrijednost radova na tunelu dugom 600 metara, koji je dio obilaznice oko Omiša, je 174,46 milijuna kuna bez PDV-a. Nakon završetka radova na tunelu započet će radovi na izgradnji mosta Cetina kojim će se premostiti kanjon i spojiti tunel Komorjak s postojećim tunelom Omiš.
Očekuje se da će realizacija toga projekta prometno rasteretiti gradsku jezgru Omiša i smanjiti gužvu, posebno za vrijeme turističke sezone.
Paralelno s tunelom gradi se pješački prolaz. Investitori su Hrvatske ceste, a izvođač je tvrtka Strabag. Ugovorni završetak svih radova je rujan 2022. godine.
Završnom probijanju tunela prisustvovao je ministar prometa Oleg Butković, koji je ocijenio da je riječ o vrlo vrijednom projektu za Splitsko-dalmatinsku županiju jer je dio rješenja velikog problema prometa na relaciji Split-Omiš.
"Sve daljnje faze projekta uglavnom ćemo pripremati za sljedeću financijsku perspektivu i to će biti udarni projekt nakon što je bio u ovoj perspektivi bio Pelješki most s pristupnim cestama", rekao je Butković.
Predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Josip Škorić istaknuo je da je omiška obilaznica trenutno prometno najopravdanija dionica u Hrvatskoj.
"Cijeli projekt multimodalne platforme u duljini od 18,5 kilometara je prioritet u sljedećem operativnom programu za financiranje iz fondova EU-a", dodao je.
Direktor Strabaga za Hrvatsku Veljko Nižetić je ustvrdio da je to probijanje tunela Komorjak jedan od najtežih cestovnih projekata u Hrvatskoj.
Kazao je da je utvrđena šteta od deset tisuća kuna, od miniranja prije dva dana.
Gradonačelnik Omiša Ivo Tomasović je zadovoljan što se tijekom realizacije tog projekta stanovnicima osigurao alternativni prijevoz, a posebno ga veseli dinamika radova koja ide brže od planiranog. Nakon današnjeg probijanja tunela, nastavio je, sanirat će se litice. Poručio je da Omišu obilaznica puno znači jer će rasteretiti ulaz u grad.