SPAR donosi

Kandidati Startaj Hrvatska u utrci s vremenom, ali i borbi za ugovor sa SPAR-om Hrvatska: ''Nemam iskustva s prodajom i naravno da sam nervozna, uzbuđena i napeta''

Nakon predstavljanja osam različitih proizvoda koje su vrijedne ruke poduzetnika iz Startaj Hrvatska osmišljavale i izrađivale, stiglo je vrijeme za njihovu prodaju. Međutim, osim što su na policama SPAR-a, kandidati su trebali zasukati rukave i sami prodavati svoje proizvode. Koliko su u tome bili uspješni, mogli ste vidjeti u devetoj epizodi Startaj Hrvatska.

Svi kandidati ovog projekta imaju dva cilja – ugovor sa SPAR Hrvatska te onaj da upravo njihov proizvod postane hit-proizvod 2021. godine i tako zasluži posebno mjesto u svim INTERSPAR i odabranim SPAR trgovinama diljem Hrvatske.

Svi su kandidati dobili jednake mogućnosti, uvjete, ali i vrijeme za prodaju. U sat i pol vremena trebali su prodati što više svojih proizvoda. Kako bi se oslobodili treme, u INTERSPAR-u ih je dočekao predsjednik Uprave Helmut Fenzl, koji im je poželio dobrodošlicu uz riječi ohrabrenja: ''Kod svakog od vas sam osjetio iskonsku ljubav prema onome što radite. Vrijeme je sada da cijeloj Hrvatskoj ponudite svoje proizvode, koji su rezultat vašeg truda.''

Do sada im je SPAR Hrvatska bio oslonac, a sada je odluka na kupcima. EKIPA Kombucha probila je led, a svojim blago gaziranim napitkom koji nastaje prirodnom fermentacijom zelenog i crnog čaja trebali su pridobiti što više kupaca. ''Naša taktika prodaje je da budemo iskreni, opušteni, da se ljudi opuste s nama i da vide koliko je proizvod zapravo dobar'', rekao je Mario Likar, koji je uz Almiru Tumpap idejni začetnik ovog napitka. U realizaciji Kombuche pridružili su im se i prijatelji Zdravko te Roko, koji kupcima žele da se osjete kao dio Ekipe.

''Želite li probati Kombuchu, novo piće?'', ispitivali su dečki prolaznike, no kada je Almira uzela stvar u svoje ruke, bili su puno uspješniji. ''Tijekom odrastanja imali smo malu trgovinu, pa sam počela prodavati od svoje šeste godine'', priznala je Almira, koja inače dolazi s Filipina, tajnu svoje uspješne prodaje.

Međutim, osim uobičajenih kupaca, među njima se pronašao i jedan tajni. Ekipi je to bio Alan Žepec, koji je provjerio njihove vještine, ali i šarm. ''Dobar sam poznavatelj zdrave hrane i kombucha je definitivno na mojoj listi tako da će Ekipa, kad dođem do njih, imati ozbiljan posao'', najavio je Alan, koji iza sebe ima 30 godina poduzetničkog iskustva. Međutim, Ekipa ga je osvojila svojim znanjem, educiranošću, ali i neposrednošću, pa je njegova kupovna košarica završila puna fermentiranog čaja.

Pročitajte i ovo SPAR donosi Idu li prijateljstvo i poduzetništvo zajedno? ''Mi smo u ovaj poslovni pothvat uložili sve naše novce, sve što smo imali'', ali na kraju se ekipi isplatilo

Zvonimir Galić s konopljinim uljem Croaticanna također je krenuo u prodaju jedan na jedan. Ovo ulje nastaje hladnim prešanjem sjemena konoplje koje je raslo u strogo kontroliranim ekološkim uvjetima, a Zvonimir je sa sobom ponio biljku industrijske konoplje, za koju smatra da će privući pažnju, ali i kupce.

Zvonimir Kalić sa svojim uljem Croaticanna Foto:Nova TV

Iako u početku nije imao previše sreće, ohrabrio se i opustio te su mu kupci počeli i sami prilaziti. ''Ulje je svijetlo zelenkaste boje, orašastog je okusa, fino je, pitko…'' objašnjavao je Zvonimir, a zainteresiranih je bilo sve više. ''Čim sam vidjela list konoplje, došla sam i imala potrebu pitati je li ovo legalno'', prišla je štandu Croaticanna simpatična djevojka, na što je Zvonimir sa smiješkom odgovorio da jest te da se radi o industrijskoj konoplji. To je, naime, bila Tea Zavacki, Zvonimirov tajni kupac.

Tea je inače poslovni konzultant i mentor, a za Zvonimira je imala samo riječi hvale: ''Ono što me jako veseli u cijeloj toj priči je što je Zvonimir napravio taj veliki korak i uključio se u projekt kao što je Startaj Hrvatska, koji će mu pomoći da svoju priču, koja je predivna, dovede do šireg kruga ljudi.''

Pročitajte i ovo SPAR donosi Spoj tradicije i modernog u Slavoniji ide sjajno: Avantura u nepoznato obitelji Kalić osim čuđenja donijela je i posao od kojeg se prehranjuje cijela obitelj

Sljedeća se u prodaji okušala Jelena Gadže, vlasnica brenda Fruit Moons, ručno rađenih grickalica od cjelovitog voća i orašastih plodova koje nastaju dehidracijom voćnog pirea jabuke iz hrvatskih voćnjaka. ''Nemam iskustva s prodajom jedan na jedan. To mi je sada prvi put i naravno da sam nervozna, uzbuđena i napeta'', rekla je Jelena, no njezina nelagoda nije bila potrebna.

Fruit Moons Foto:Nova TV

Nakon izlaganja već se prvi kupac odlučio za sve okuse te se na blagajnu zaputio s čak tri proizvoda Fruit Moons u svojoj košari. ''Jako mi je fino'', najčešće se čulo ispred Jelenina štanda, no onda je došao tajni kupac. Krešimir Dobrilović, koji se bavi franšiznim poslovanjem, pohvalio je Jelenin pristup: ''Ponosna je na ono što proizvodi i prodaje te je sigurna u ono što nudi kupcima, a time i meni.'' Krešimir se raspitivao o šećeru u proizvodu te je rekao kako je dijabetičar te da mu zato njezin proizvod osobito odgovara, što je potvrdio i time da je od svake vrste uzeo po jednu vrećicu.

  Pročitajte i ovo SPAR donosi Prodala je stan kako bi novac uložila u tvrtku, a onda je nastupio lockdown: ''Kad sam shvatila da nemam ni za stečajnog upravitelja, nije mi bilo druge nego stisnuti zube i još gurati''

Za šećer, ali u doziranim količinama, na kraju se pobrinula ekipa 7STARS. Njihovih sedam originalnih slatkih proizvoda rađeni su ručno i dolaze u različitim okusima. Bračni par Marija i Damir Čulo imali su početničku tremu, ali su osmislili plan: ''On će pričati s kupcima i prodavati, a ja ću posluživati kolače'', bila je početna Marijina ideja.

7STARS Foto:Nova TV

Međutim, na kraju su se oboje radili sve. Marija je objašnjavala kako su kolači ručno rađeni te da u ponudi imaju i voćne i čokoladne, što je privuklo kupce. Neke su tate s djecom kupovale za mamu koja nije bila s njima u kupovini, dok je druge zanimalo mogu li ih pojesti prije nego što dođu doma da ih nitko ne vidi. Sretnih lica, ali i punih košara kupci su odlazili sa štanda 7STARS, no onda je došao vrlo zanimljiv kupac, onaj tajni, Toni Milun. Odmah se obradovao vidjevši slastice različitih okusa, a početna sreća samo je rasla nakon što ih je i kušao. ''Stvarno mogu reći da su kolači odlični. Sviđa mi se izgled ali i okus, nisu preslatki'', rekao im je, a potom otkrio svoju ulogu. Ovaj nagrađivani matematičar, ali i ljubitelj slastica pohvalio je prodavačke sposobnosti bračnog para Čulo, a oni su naposljetku zaključili: ''Ne znamo nikako drugačije. Sve radimo srčano i dajemo 110 posto od sebe u svemu, tako da je ugovor naš, definitivno.''

  Pročitajte i ovo SPAR donosi Nije znala apsolutno ništa o kolačima, a sada ima slastičarnicu: ''Kada me Marija nazvala i rekla da ima ideju, mislila sam da nije normalna''

Čiji će biti ugovor sa SPAR Hrvatska, vidjet ćemo u posljednjoj, finalnoj epizodi Startaj Hrvatska, a do tada u idućoj pogledajte kako su se snašli preostali poduzetnici. 

Emisija Startaj Hrvatska prati osam poduzetničkih priča i osam odličnih proizvoda koje je Nova TV zajedno sa SPAR Hrvatska odabrala među stotinama prijava pristiglih na projekt Startaj Hrvatska. Oni koji se pokažu doraslima ovome izazovu potpisat će ugovor sa SPAR Hrvatska, ali samo jedan proizvod, onaj najuspješniji u kontekstu proizvoda, ali i razvoja poduzetnika te s najboljim prodajnim rezultatima, postat će Hrvatski hit-proizvod 2021. godine te zauzeti posebno mjesto na policama svih INTERSPAR i odabranih SPAR trgovina diljem Hrvatske.

Sadržaj je napravljen u produkciji Nova Studija, native tima Nove TV, u suradnji s partnerom SPAR Hrvatska po najvišim profesionalnim standardima.