Dug, iscrpan, ali i potkrijepljen istraživanjima, poput onoga da je u Hrvatskoj trećina proizvoda lošija u odnosu na iste u Njemačkoj, bio je put do izjednačavanja kvalitete proizvoda na razini Europske unije.
Jesu li zaista sada svi proizvodi jednake kvalitete, potiču li sniženja dodatnu potrošnju te ima li doista svaki proizvod svoga kupca otkriva prodajni konzultant Emil Pavić.
Ambalaža prodaje proizvod.
Ambalaža svakako prodaje proizvod. Ljudi vole estetiku i lijepe stvari. Naravno, govorimo B2C odnosno business to consumer [od tvrtke do kupca] za krajnjeg kupca. Kada je B2B prodaja, HoReCa kanal i kada se kupuju velika pakiranja, onda je ambalaža nebitna. Onda je bitna cijena i kvaliteta.
Internetska prodaja uspješnija je od fizičke.
Internetska prodaja odlična je stvar i omogućila je dostupnost proizvoda koje nije moguće vidjeti u fizičkom obliku. Dopustila je ljudima taj luksuz i vremena i udobnosti da kupuju iz vlastitoga doma. Međutim, ona ima ograničenja jer fizički ne možete dodirnuti proizvod, probati odjeću ili obuću itd.
Na deklaraciji o proizvodima označeni su svi sastojci.
U principu da. To je zakonska obveza i moraju biti u vidljivom fontu.
Svaki proizvod ima svoga kupca.
Apsolutno. Uvijek. To je staro pravilo i tu ne bih davao dodatne komentare.
Jeftiniji proizvodi brže se prodaju neovisno o kvaliteti.
Definitivno ne, to nije istina. Imate jeftinih proizvoda koji se nikako ne mogu prodati ili je stvar imidža, priče, kvalitete.
Jednaki proizvodi nisu jednako kvalitetni u svim zemljama.
Puno sam razgovarao s proizvođačima u raznim industrijama. Oni su me svi uvjeravali da je puno teže smanjiti kvalitetu proizvoda nego imati ujednačenu kvalitetu u svim proizvodnjama zbog toga što se zajednički nabavljaju sirovine i njima je najjednostavnije da daju ulaznu sirovinu svima jednaku. To je njihova strana. Nedavno istraživanje je pokazalo kako neki proizvodi imaju drukčiju recepturu, ali ne znači da su manje kvalitetni.
Sniženja nas potiču da kupujemo i ono što nam ne treba.
Apsolutno. To je dokazano i postoji cijela nauka oko toga. Veća pakiranja proizvoda povećava zaradu i proizvođača i preprodavača, a vama omogućuje da kupite veću količinu proizvoda i da radite zalihu.
Hrvati troše iznad svojih mogućnosti.
Teško je to reći. Kada bi ljudi trošili u skladu sa svojim mogućnostima i kada ne bi postojale različite kreditne linije, onda tržište ne bi bilo takvo kao što je sada. Bilo bi manje, teže bi funkcioniralo. Na ovaj način ljudi možda troše više novca, no veća je zaposlenost jer netko treba odrađivati sav taj posao.
Emisiju 'Informer' pogledajte besplatno na novatv.hr!