Za sve privatne korisnike s odvozom miješanog komunalnog otpada jednom tjedno Čistoća je počela još u proteklom tjednu. Iznimka je centar grada, gdje se otpad još uvijek odvozi sve dane u tjednu osim nedjeljom, do uspostavljanja sustava podzemnih spremnika, navode iz Holdinga.
Korisnicima koji stanuju u višestambenim zgradama i koji imaju spremnike od 1100 litara plastika i papir odvoze se jednom tjedno umjesto dosadašnjih jednom u dva tjedna, a u budućnosti će se odvoz ovih vrsta otpada dodatno unaprjeđivati prateći trendove na terenu.
"Informacije o rasporedu odvoza otpada građani mogu dobiti putem ažurirane aplikacije Razvrstaj MojZG, na mrežnim stranicama Čistoće u obliku jednostavne tražilice prema adresi stanovanja (na naslovnici pod rubrikom NOVI RASPORED ODVOZA – miješani komunalni otpad), u poslovnicama Holding centra (Vukovarska 41, Dubečka 2 i pokretnom uredu), slanjem upita preko WhatsAppa i Vibera (preko poveznice https://holdingcentar.zgh.hr/kontakti ili na broj 091 6471 100), upitom na korisnički mail cistoca@zgh.hr", navodi se u priopćenju.
Aplikacija za praćenje odvoza otpada
"Mobilna aplikacija Razvrstaj MojZG na jednostavan način omogućava praćenje odvoza otpada po odabranoj adresi, sadrži pretraživanje po vrsti otpada, upućuje na pravilno razvrstavanje otpada i sadrži popis svih reciklažnih dvorišta i zelenih otoka. Aplikacija šalje obavijesti o odvozu dan ranije."
Uz navedenu opciju korisnicima je omogućen i barkod za registraciju prilikom odlaganja otpada u reciklažnim dvorištima i ostvarivanje prava na besplatne ZG vrećice nakon proteka perioda od pet mjeseci u kojem je korisnik svaki mjesec najmanje jednom tijekom mjeseca odložio svoj otpad.
"Korisnici usluga trebaju se odgovorno pridržavati dana odvoza otpada, svoj otpad odlagati isključivo unutar spremnika na pravilan način te tako pokazati odgovorno ponašanje prema okolišu i drugim korisnicima", stoji u priopćenju Holdinga.