Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Danas, 14. studenog, u sklopu konferencije 'Weboo 18+' u 11:20 h održana je dodjela Masterweb nagrada u kategoriji 'Web marketing kampanja 2013' na koju su se mogli prijaviti svi radovi marketinških kampanja koji promiču kvalitetu i napredak u mogućnostima web marketing kampanje u regiji, koji doprinose u poboljšanju i primjeni internetskog marketinga te podižu kvalitetu i inovativnost marketinške kampanje.


Na natječaj je prijavljeno simboličnih 18+ radova te je bilo za očekivati puno posla za Ocjenjivački odbor koji se sastojao od dvije dame i jednog gospodina: Dijana Dabić Bengez (iDEA STUDIO), Višnja Željeznjak (LogIT) i Zvonimir Crnković (Reklam-net).

Vezani članci Slika nije dostupna Hrvati, jeste li spremni za sadržaj 18+? Slika nije dostupna Previše trošenja na kampanje i nedovoljno uspjeha u online kampanjama

Nažalost, zaprimili smo i desetke prijava van zadanog datuma koje smo morali diskvalificirati iz natječaja pa se nadamo da će za sljedeću dodjelu Masterweb nagrada prijave biti na vrijeme, do zadanog roka.

Kao najbolja tri rada i zasluženo osvajanje Masterweb nagrade Ocjenjivački odbor je odabrao kao najbolje marketinške online kampanje:

Analytics oglašavanje’ Miroslava Varge koji kaže:

'Nakon prve takve kampanje, desetak regionalnih Analytics stručnjaka počelo je koristiti taj model. Pošto čitatelji bloga postaju istovremeno i komercijalisti, to blogu dodaje mjerljiv i direktan dodatak vrijednosti. U to, moguće je ciljati unutar tvrtke baš onu osobu za koju mislite/znate da je desion maker. Ulaganje u takvu kampanju je reda veličine 3-5 minuta, novaca ne treba, a rezultat odaziva (leadova) je do sada 100%.'

Nikad ne znate što se može dogoditi’, Bruketa&Žinić OM i Brlog):

'Sa ciljem upoznavanja mladih ljudi, vlasnika svojih prvih stanova , s prednostima GRAWE osiguranja doma, osmišljen je banner za pametne telefone i tablete koji prikazuje kako se kućne nezgode mogu dogoditi u trenu.
Zbog specifičnosti mobilnih platformi (samo Android podržava Flash) banner je napravljen u HTML-u. Kampanja je trajala 2 tjedna na 8 hrvatskih mobilnih portala. Banner je imao 8.827 klikova i ostvario CTR od 4,4%.'

te 'Avanturistička putovanja', čiji stvaratelj Web marketing kratko opisuje:

'Putovanja mogu biti vrlo uzbudljiva. Integracijom stranice avanturistička putovanja s Intrepidtravel australskom agencijom, ona postaju dostupna za sve hrvatske turiste željene avanture.'

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju