Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Vožnja nije samo opasna nego i skupa. Može se voziti i na jeftinu struju, što ima svojih prednosti, ali i nedostataka. No, tek nekoliko vozila tanka se samo na utičnicu u garaži.


Kupio je peglicu, potrebne dijelove pokupio s otpada, iščupao benzinski motor pa ugradio električni koji je otprilike jak koliko i 5 fenova za kosu. No to ga ne sprječava da postiže brzinu od nekakvih 70 kilometara na sat, sa ubrzanjem koje otprilike odgovara originalnom motoru.

Vezani članci Milan Bandić Zagrebačka skupština odbila SDP-ov zahtjev da se građanima otpišu računi za struju Vatrogasci, ilustracija Tri kvarta u Zagrebu ostala su bez struje zbog požara trafostanice

Šest akumulatora izguralo je putnike, a automobilčić je sada dvosjed. Stvaranje je trajalo 200-injak sati. Kako je Tomislav Čubelić po struci električar, sve je radio sam pa ga je projekt peglica stajao samo 5 tisuća kuna. 'Inače bi cijena bila negdje između 5 i 10 tisuća eura', dodaje Tomislav.

Vožnja na struju najmanje je 3 puta jeftinija nego na gorivo. I registracija nešto povoljnija, jer nema auspuh i ne zagađuje okoliš, ali za okolinu je opasan. 'Obično se prolaznici iznenade, jer ne čuju kad vide da je nešto prošlo. Onda se čude što je sad to i kako to ide' kaže Tomislav.

No, neće daleko jer 5-satno noćno strujno punjenje peglicu pogoni samo 50 kilometara. Kod Tomislava je sve na struju, i motori, i bicikli i dječje plastično vozilo. 'Imam puno toga u planu, ali nemam sredstava. No namjeravam napraviti još jedan bolji električni auto'. Kaže, neće puno trošiti, neće ispuštati plinove, bit će tih, pouzdan i neće ostaviti na cesti.