Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Jedan je student pokrenuo hrvatski servis za upload slika Imagesforme.com, a povodom 100.000 uplodanih slika objavio je podatke o tome kakve fotografije Hrvati postavljaju na internet.


1. Osobne slike podjeljene po tipu i količini uploada:
- Vlastite i slike svoje djece (oko 25%)
- Slike ljubimaca i životinja (oko 15%)
- Slike automobila i drugih prijevoznih sredstava (oko 30%)
- Slike sa tuluma, vijenčanja, proslava i sl. (oko 10%)
- Slike raznih sportskih aktivnosti i hobija (oko 15%)
- Slike sa putovanja (oko 5%)

Vezani članci Videozid o rušenju rekorda broja zaraženih koronavirusom - 3 U Hrvatskoj zaražen grad veličine Bjelovara, sustav za praćenje kontakata baš i ne funkcionira: Na posao sutra neće čak 60.000 ljudi Odjel za oboljele od koronavirusa u karlovačkoj bolnici - 3 Kakav je bio broj hospitaliziranih po danu u posljednjoj trećini 2021. u odnosu na 2020. godinu? Ministar pokazao brojke koje mnogo govore

2. Ostale slike podijeljene po tipu i količini uploada:
- Slike računala i računalnog hardware-a (oko 35%)
- Screenshotovi ih računalnih igara, benchmark-a i sl. (oko 35%)
- Podlošci (template i elementi) za blogove i web stranice te wallpaperi (oko 10%)
- Ostale nerazvrstane slike (oko 20%)

Kako vlasnici postavljenih fotografija iste dijele sa ostalima?

- Putem foruma (oko 40%)
- Putem blogova i web stranica (oko 30%)
- Putem socijalnih mreža (oko 15%)
- Putem emailova i news grupa (oko 10%)
- Direktno putem IM programa poput MSN-a, ICQ-a, Skype-a i sl. (oko 5%)

Kao što se iz priloženih podataka vidi, Hrvati češće postavljaju slike svojih automobila, računala i računalnih igara nego svoje vlastite i slike svoje djece. 

Razlog tome je vjerojatno što Imagesforme, a i slične servise, više koriste mlađi ljudi koji su neoženjeni i više upoznatiji sa internet tehnologijama negoli stariji. 

Bez obzira na razne strane i domaće socijalne mreže, u Hrvatskoj su i dalje forumi mjesto gdje se najviše dijeli slikovnih, a i ostalih, dokumenata te komunicira.

Upload slika koriste više muškarci (preko 70%) nego žene (manje od 30%), a ovo je poredak po dobnim skupinama: 

10 - 18 godina (oko 30%)
18 - 30 godina (oko 50%)
30+ godina (oko 20%)

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju