Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Multimedijalni portal Dnevnik.hr u konkunciji 1.739 nominiranih web stranica dobio je najbolje ocjene neovisnog žirija na 13. natječaju za najbolje hrvatske web stranice Vidi Web Top 100 u kategoriji mediji, novosti, oglasnici.


Dnevnik.hr odnio je jednoglasnu pobjedu. Članovi žirija izdvojili su kao kvalitete jasni prijenos željene poruke, predvidljivu navigaciju, dobru prilagodbu kontekstu i publici. Žiri je u obzir uzeo i sadržaj za mobilne uređaje, a kao veliku prednost istaknuli su sadržaj koji generira Nova TV. Prema ocijeni žirija, taj sadržaj je iznimno zanimljiv i kvalitetno multimedijalno prezentiran, a vijesti u najkraćem roku dolaze do čitatelja.

Vezani članci Portal DNEVNIK.hr u svibnju ponovno oborio vlastite rekorde (Foto: PR) DNEVNIK.hr ponovno oborio vlastite rekorde: Iz mjeseca u mjesec odlični rezultati na svim platformama Na granici (Foto: Tomislav Miletic/PIXSELL) "Na granici" Nove TV dobila Storyjevu nagradu za najbolju seriju, Nadia Cvitanović novo je lice godine

Podportal o izborima Odluka 2011, koji je pratio parlamentarne izbore, nominiran je samostalno iako je dio portala Dnevnik.hr. Zajedno oni čine cjelinu koja je preuzela tron na ovogodišnjem natječaju Vidi Web Top 100 u kategoriji mediji, novosti, oglasnici, priopćio je organizator.

U ponoć su objavljeni svi dobitnici VIDI Awards 2011.

Inače, Dnevnik.hr putem posebne aplikacije možete pratiti i na najpopularnijem tabletu na svijetu. Dnevnik.hr za iPad donosi vam najzanimljivije svakodnevne vijesti iz Hrvatske i svijeta, a kao i na internetskoj stranici, poseban naglasak stavljen je na multimedijalni sadržaj – videozapise i fotografije.

'Prvi put su ove godine studenti pokazivali interes da odrade praksu na portalu Dnevnik.hr. Do sad je uvijek bilo uglavnom na televiziji, ali sada se izrazili želju da praksu odrade na Dnevnik.hr-u', rekla je Iva Gačić, direktorica informativnog programa.

'To je isto naša strateška odrednica, da mlađu publiku pokušamo pridobiti i privući. Sretni smo, ovo je šlag na tortu. Glavno nam je to da smo u godini dana uspjeli privući velik broj čitatelja', rekao je Nikica Škunca, direktor odjela internet.