Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Pravilna prehrana i redovito vježbanje dva su od sedam koraka koje možemo provesti kako bi smanjili rizik od srčanog udara. No, istraživanje je pokazalo kako jako mali broj ljudi zadovoljava sve kriterije.


Najmanje 150 minuta umjerenog ili 75 minuta intenzivnog vježbanja, tjelesni indeks manji od 25, nepušenje, zdrava prehrana, niski kolesterol, smanjeni krvni pritisak i šećer uvjeti su koji smanjuju rizik od srčanog udara. No, istraživanje američkih znanstvenika pokazalo je kako gotovo nitko ne zadovoljava sve kriterije, donosi Los Angeles Times.

Vezani članci Eva Longoria (Foto: Getty Images) U trudnoći je dobila čak 20 kilograma, a sad se pohvalila isklesanom linijom: ''Nisam se forsirala'' Elsa Pataky (Foto: Profimedia) Kako joj to uspijeva: Supruga slavnog glumca i nakon tri poroda izgleda besprijekorno u bilo kojem izdanju

>> Kad bi tinejdžeri jeli tri grama soli manje bili bi zdraviji kao odrasli

>> Kod ožalošćenih osoba veći je rizik od srčanog udara

'Istraživanje smo proveli na 17,820 ljudi i nevjerojatno je kako samo dvije osobe zadovoljavaju sve kriterije. Samim time, jasno je kako Amerikanci nisu pretjerano zdravi', rekla je dr. Mary Cushman, voditeljica istraživanja. Kako su ovi kriteriji važni pokazala je činjenica kako je smrtnost onih koji zadovoljavaju barem pet kriterija za 55% niža nego kod onih koji ne zadovoljavaju niti jedan. Za svaki kriterij koji osoba zadovoljava za 15% se smanjuje mogućnost smrti u sljedeće četiri godine. 'Svaki čovjek bi trebao težiti da proba raditi na zadovoljavanju ovih kriterija kako bi bio zdraviji', zaključila je Cushman.