Obavijesti Video Pretražite Navigacija

Loša skrb za djecu povezana je s agresivnošću u školi

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Djeca koja primaju kvalitetnu roditeljsku skrb prije upisa u vrtić imaju bolji vokabular i bolje izražavanje u petome razredu nego li djeca koja su uživala slabiju njegu.

Jednako tako, što je dijete više boravilo u nekoj ustanovi za djecu, to su mu veći izgledi da u šestom razredu ima problema u ponašanju.

Pročitajte i ovo Incident uništavanja kulturne baštine - 2 Neki turisti bez poštovanja Dođu na odmor pa oštećuju kulturnu baštinu: Na meti im se našla i Hrvatska Slika nije dostupna Loša skrb za djecu povezana s agresivnošću u školi

Do takvih su otkrića došli autori dosad najveće studije o skrbi za djecu i o dječjem razvoju koje je provedeno u Sjedinjenim Državama.

Studija, koju su realizirali Nacionalni zdravstveni instituti, obuhvatila je 1364 djece koja su bila praćena od samog rođenja.

Autori studije posebno su procjenjivali jesu li karakteristike uočene između dječjeg vrtića i 3. razreda, a to je uglavnom u dobi od 5 do 9 godina, još uvijek prisutne u 5. ili 6. razredu.

Uspjeli su tako utvrditi da su u 5. i 6. razredu još uvijek prisutni ranije usvojeni obrasci ponašanja te vokabular, dok se druge ranije uočene karakteristike pomalo gube.

Autori su ustanovili da je kvaliteta skrbi koju roditelj pruža djetetu najvažniji indikator dječjeg razvoja.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene