Rijetka pojava

FOTO Znanstvenici otkrili asterodi malo prije njegovog udara u Zemlju

Znansvenici su uočili asteroid koji je samo 20-ak sati nakon otkrića pao na zemlju negdje nadomak obala Afrike.

Iako je bilo Silvestrovo, to nije spriječilo astronoma Richarda Kowalskog iz Arizone u obavljanju njegovog posla. Baš tu večer otkrio je mali asteroid koji je 25 sati kasnije udario Zemlju negdje iznad Atlantskog oceana, očito nezapaženo.

Pročitajte i ovo Požari u Švedskoj (Foto: Dnevnik.hr) Vruće u Europi Nezapamćeno ljeto: Suše pogađaju Veliku Britaniju, Švedskom haraju nezapamćeni požari Asteroid (Foto: Thinkstock) scenarij koji je zaista moguć Pogledajte kako su znanstvenici zabili lažni asteroid u lažnu Zemlju

U vrijeme otkrića ni Kowalski ni itko drugi nije primijetio da je asteroid tek 500 tisuća kilometara udaljen od zemlje i da se brzo približava. Asteroid 2014 AA prvi je asteroid u 2014. godini. Svemirski kamen bio je veličine automobila.

FOTO Astronome zapanjio asteroid sa šest repova

NASA je također obavijestila o njegovom pronalasku. Znanstvenici su ga uočili 1. siječnja ujutro, a najvjerojatnije je udario negdje nadomak obale zapadne Afrike.

S obzirom da je bio malen, tek 2 do 3, metra, pri ulasku u atmosferu vjerojatno se raspao pa su do Zemlje stigli njegovi ostaci, slično kao i kad je svemirska stijena 2008 TC3 pala kod Sudana u listopadu 2008. godine.

Riječ je o jedina dva primjera u kojima je objet otkriven neposredno prije udara u Zemlju, piše Huffington Post.