Piše Sponzorirani članak,
16. studenoga 2020. @ 09:48
Izazovna godina za umjetnost bliži se kraju, a mlade snage naše scene, više nego ikada, pokazuju koliko truda i ljubavi ulažu u svoje stvaralaštvo.
Podijelite
Jedna od njih je Nika Turković, koja nas je ove godine upoznala sa svojim drugim singlom Raj, a u lipnju nas počastila pravim ljetnim hitom Gledaj me koji je izazvao oduševljenje publike i radijskih etera diljem Hrvatske. I ovoga puta, potpuno drugačija od drugih, ulazi u nove izazove i otkriva nam sve svoje Boje.
Nika ističe kako je pjesma Boje – najosobnija do sada.
„Ovo je definitivno pjesma koja podsjeća na moje ranije stvaralaštvo – golo, organski, sirovo i jako emotivno. Imala sam ideju za Boje već na početku ove godine, ali zbog cijele ove situacije koju prolazimo sam ju jednostavno, zapostavila. Kad je došlo vrijeme za novi singl, odlučila sam izvući baš ovu pjesmu iz ladice i potruditi se završiti ju onako kako zaslužuje. Nekako mislim da sam u tome uspjela (nadam se)“, ističe Nika.
Ono što pjesmu i spot izdvaja od ostatka je da je svu u potpunosti snimano pametnim telefonom Huawei P40 Pro. Projekt je dio velike kampanje, kroz koju je tim uspio pokazati koliko se umijeće stvaranja, krije u njima. Kao i svaki puta do sada, opravdana su velika očekivanja; kako kreativno, tako i izvedbeno. Provjereni tim je opet nadmašio očekivanja, redatelj Luka Sepčić i producentica Ana Badurina, poznatiji kao SESTRICE, ovaj su se put susreli s posebnim izazovom načina snimanja spota za ovu pjesmu.
Nika kaže kako uz sebe ima pravi „dream team“ koji se sve više ističe kvalitetom i pokazuje kao recept za uspjeh. Glazbu i aranžman potpisuje Ivan Pešut, dok je uz Niku jedan od autora i talentirani Matija Cvek. Producentica spota Ana Badurina ističe kako je kvaliteta vrhunska zahvaljujući kvalitetnim Huawei uređajima koji su korišteni prilikom snimanja i obrade.
„Laptopi su super i nitko u timu nema problem sa svojim imenom i prezimenom stati iza kvalitete koju promoviramo. Huawei MateBook X Pro 2020 je laptop koji mi se i privatno i poslovno pokazao korisnim. Riječ je o high-end proizvodu koji svojim mogućnostima može parirati ili premašuje bilo koji konkurentski proizvod iz iste klase“, kaže Ana.
Redatelj Luka Sepčić i sam se imao priliku uvjeriti u to koliko je doista fleksibilan kad je u pitanju upotreba suvremenih tehnologija u filmske svrhe. Po prvi put u životu pristao je, naime, umjesto klasične kamere u ruke uzeti mobitel.
„Nika me nazvala malo prestrašeno i predložila mi da snimamo spot s Huawei P40 Pro telefonom. Rekoh, odlično! Volim pomicati kako svoje, tako i granice struke kojom se bavim. Uostalom, vani su već snimili neke spotove s mobitelima pa da vidimo kako to možemo mi“, priča redatelj.
Huawei P40 Pro od svojeg predstavljanja korisnike oduševljava fotografskim i video mogućnostima, pa se tako i naša mlada glazbenica odlučila na podizanje ljestvice na viši nivo kada je u pitanju produkcija. Osim pametnog telefona, za obradu je korišten Huaweijev vrhunski prijenosnik MateBook X Pro - laptop koji će u budućnosti zasigurno postati omiljeni suradnik mnogih glazbenih profesionalaca.
Brojni glazbenici ističu koliko im je važan kvalitetan zvuk pri odabiru novog laptopa, a Huawei MateBook X Pro ima što za reći i na tom području. Snažni četverostruki zvučnici i podešavanje frekvencije nude dubok i snažan bas s jasnim visokim tonovima. Također, uz pomoć četverostrukih mikrofona i inteligentne funkcije za smanjenje buke, šum iz okoliša učinkovito se filtrira, a vaš novi Huawei MateBook X Pro hvata glas s udaljenosti od 4 metra što vam omogućuje povezanost gdje god se u prostoriji nalazili.
Također, za uživanje u vrhunskoj glazbi audiofili će iskoristiti i FreeBuds Pro bežične slušalice – prve TWS sušalice na svijetu koje podržavaju dinamičko poništavanje šuma tako da ćete s njima još više uživati u omiljenoj glazbi. Nikina intimna jesenska balada uz njih zvuči nikad bolje – autorski ogoljeno, uz itekako snažan vokal.
O Huaweiju
Huawei je sa svojim proizvodima i uslugama prisutan u više od 170 zemalja, njima se koristi trećina svjetske populacije, a prema broju isporuka u 2019. godini tvrtka je i jedan od najvećih proizvođača mobilnih telefona na svijetu. Huawei Consumer Business Group jedna je od tri poslovne sastavnice Huaweija čiji su fokus pametni telefoni, računala i tableti, nosivi pametni uređaji, usluge ”u oblaku” (cloud) i sl. Globalna mreža Huaweija izgrađena je na 20 godina ekspertize u telekom sektoru, a posvećena je pružanju najnovijih tehnoloških iskoraka potrošačima diljem svijeta. ”Omogućavamo izgradnju bolje povezanog svijeta”, krilatica je koju svakodnevno ostvaruje i živi Huawei Business Consumer Group.