Želite svoje vino prodavati u Lidlu? Lidl Hrvatska i Vinart pozivaju domaće vinare da se prijave na natječaj za vino godine

Galerija


 Trgovački lanac Lidl Hrvatska i Vinart pokrenuli su jedinstveni projekt „Vino moga zavičaja“, a riječ je o natječaju pomoću kojeg će domaći vinari dobiti priliku da svoja vina plasiraju na police Lidlovih trgovina u Hrvatskoj. Natječaj će trajati od 18.2. do 1.4.2019., nakon čega će stručna komisija odabrati Lidlovo vino godine u trima kategorijama: crno, bijelo i rose. Ovaj projekt je nastavak Lidlove snažne podrške domaćim dobavljačima te doprinosa poticanju konkurentnosti malih proizvođača, čiji će proizvodi na ovaj način lakše naći put do hrvatskih kupaca.

Vezani članci PR Popularne drvene igračke iz Lidla postale dio čarobne božićne bajke PR Stravično dobra ponuda

U suradnji s Vinartom, uglednim društvom koje okuplja vinske stručnjake, Lidl Hrvatska je pokrenuo
projekt „Vino moga zavičaja“ kojem je cilj afirmacija kvalitetnih domaćih vina i isticanja onih najkvalitetnijih, to jest onih s najboljim omjerom cijene i kvalitete. Lidlov i Vinartov natječaj otvoren je za sve domaće vinare koji svoja vina žele plasirati na police Lidla. Nakon odabira, vino godine - bijelo, crno i rose - prodavat će se pod etiketom vinara u svim Lidlovim trgovinama diljem Hrvatske. Na natječaj se mogu prijaviti svi proizvođači vina sa sjedištem u Hrvatskoj koji su upisani u Vinogradarski registar.

Po završetku natječaja, Lidlov partner Vinart će provesti ocjenjivanje prijavljenih vina primjenom algoritma kojim će se izračunati najbolji omjer između faktora cijene i kvalitete. Također, komisija sastavljena od pet stručnih i renomiranih osoba iz svijeta sommelierstva, enologije i vinskog novinarstva na slijepo će, u skladu s pravilima struke, organoleptički ocijeniti kvalitetu vina. Riječ je jedinstvenom projektu u Hrvatskoj, koji na jednom mjestu okuplja profesionalce iz vinske industrije, međunarodni trgovački lanac s razgranatom mrežom trgovina diljem zemlje te domaće vinare iz cijele Hrvatske, kojima se nudi odlična prilika za plasman njihovih proizvoda.

PR
PR
 

Podsjetimo, Lidl Hrvatska godinama podržava obiteljska gospodarstva i domaće proizvođače. Još 2013. godine Lidl je pokrenuo vlastiti brend „Okusi zavičaja“, sačinjen isključivo od probranih autohtonih proizvoda. Brend se neprestano nadopunjavao novim domaćim proizvodima, a 2016. godine proširen je projektom „Okusi svoj zavičaj“ u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom. Tada su Lidl i HGK pozvali domaće proizvođače voća i povrća da se prijave na natječaj, po čijem su završetku odabrani najbolji dobavljači i uvršteni u asortiman Lidla Hrvatska. U želji da nastavi s podupiranjem domaće proizvodnje i u segmentu vinarstva, Lidlov projekt „Vino moga zavičaja“ predstavlja svojevrsnu ekstenziju spomenutih projekata.

Vinski proizvođači na natječaj „Vino moga zavičaja“ mogu prijaviti i više svojih vina, a sva ostala pravila
i uvjete sudjelovanja, kao i prijavnicu, mogu potražiti na internetskim stranicama Lidla Hrvatska i Vinarta:

https://www.lidl.hr/hr/Vino-moga-zavicaja-7507.htm

http://vinart.hr/hr/nasi_projekti/vino_moga_zavicaja/