Sve to baš i ne zvuči kao nešto što bi bilo u TV spotu poznatog pivskog brenda za najveće nogometno natjecanje na svijetu. Ali upravo tako izgledaju reklame za Karlovačko koje se emitiraju na digitalnim i TV kanalima tijekom lipnja. Glavni adut ovih niskobudžetnih spotova je humor, i bez obzira volite li nogomet ili ne, ove reklame svakako privlače pozornost.
Ne moramo imati skupe TV reklame da bismo privukli pozornost potrošača i dobro ih nasmijali. Dodatno, ovakav pristup u skladu je s onim što naše Karlovačko predstavlja: uvijek nastojimo dati više, što primjenjujemo i na ostale segmente poslovanja brenda. Odličan primjer je korištenje 100% hrvatskog ječma za Karlovačko. Takve inicijative nisu uvijek jednostavne za provesti, ali smatramo da je to ispravan pristup.''
Ako još niste, svakako pogledajte ove low budget reklame
Najčitanije
-
Za Dnevnik Nove TV
Bivša predsjednica Ustavnog suda: "Da sam na Šeparovićevu mjestu, odlučila bih se na ovaj korak"
-
je li se dogovorio s Milanovićem?
Grmoja u Dnevniku Nove TV otkrio: "Da sam znao da će se to dogoditi, ne bih to napravio"
-
Zapadna Australija
Širi se smrtonosna bolest: Zdravstvena organizacija izdala upozorenje putnicima i lokalnom stanovništvu