Aktualno
Galerija
PR
PR
+0
Galerija
1/3 >>
Na poslu često provodimo više vremena nego s obitelji i prijateljima, zato je većini nas vrlo važno pronaći poslodavca koji će nam olakšati da uskladimo poslovne obveze s privatnim životom.
Kako povezati ta dva svijeta najbolje znaju djelatnici McDonald'sa koji su naučili kako izvući maksimum iz svakodnevnih obveza na poslu i primijeniti naučeno u odnosu s prijateljima i obitelji.
Ana, Antonio i Dragana, glavni protagonisti nove McDonald'sove kampanje „Vjerujemo u mlade“, privatno imaju različite interese, no kad je o poslu riječ, složili su se da postoje najmanje tri stvari koje su naučili radeći u najpopularnijem restoranu u Hrvatskoj, a koje primjenjuju i kad im završi radno vrijeme.
1. Važno je biti timski igrač
Svaki je dan u McDonald’su drugačiji i pun novih izazova, a da bi gostima u ruke stigli što svježiji burgeri, bitno je da tim surađuje kao po špagi i da su kolege podrška jedni drugima. Isto tako, kako bi u periodima velikog broja gostiju u restoranu bili što produktivniji, ali i točni pri izdavanju narudžbi, važno je da se članovi tima jako dobro poznaju. Iskrena komunikacija i kvalitetan dogovor, kao i individualni pristup pojedincima izuzetno su važni, ističu McDonald'sovi djelatnici koji u 30 restorana u 12 hrvatskih gradova dnevno brinu o 40.000 gostiju.
- Uz fleksibilno radno vrijeme, timski rad jedna je od najvećih prednosti rada u McDonald'su, a raditi u timu znači jasno komunicirati što svakako pomaže i kad dođemo kući, ističu Ana, Antonio i Dragana.
2. Trud se isplati
Mnogo je primjera među upraviteljima restorana i menadžmentom čiji se počeci vežu uz rad u restoranu i upravo je ovakav put dokaz da McDonald's potiče napredovanje svima koji žele pokazati najbolje od sebe u svom poslu. Da se trud i rad nagrađuju, prepoznaju i Ana, Antonio i Dragana kad kažu:
- Mogućnost napredovanja odličan nam je motiv, a cijenimo i svaku nagradu koju dobijemo za dobro obavljen posao.
3. Lakše je probleme rješavat s osmijehom na licu
Uz to što kažu kako su priprema hrane i briga o tome da se svaki gost u restoranu osjeća kao kod kuće pravi način za stjecanje dobrih radnih navika, McDonald'sovi djelatnici cijene i pozitivnu kulturu koja se njeguje u kompaniji.
- Tko god se našao iza uslužnog pulta ili u kuhinji restorana, naučio je da se svaki problem može riješiti smiješkom što je odlična škola za život u koji treba ići s pozitivnim pristupom, zaključuju.
-
viralna snimka
Srbin došao motorom u Trogir: Kada je rekao odakle dolazi, vlasnik kafića rekao mu je - "Pogledaj mi ruku"
-
Apokalipsa
Znanstvenik do detalja opisao kako bi mogao izgledati smak svijeta: "Čeka nas zadnji savršen dan na Zemlji, a onda..."
-
2:31 16ima mrtvih i nestalih
VELIKA FOTOGALERIJA Kataklizma u BiH: Pogledajte dramatične prizore - voda je nosila kuće i ceste