Nekada su bili ponos istočnonjemačke industrije. Jeftino su se kupovali i održavali i popravljali. Legendarni Trabant slavi 55. rođendan. Prema njemu današnji su automobili luksuzni, ali ima onih kojima ništa nije draže od njihovog, kako mu tepaju, Trabija.
Pročitajte i ovo
Velik uspjeh
Veliko priznanje za Nova grupu: Bugarski novinari nominirani za nagradu Emmy®
Skandirali ispred parlamenta
Novi zakon jedne europske zemlje o zabrani LGBT+ promocije u školama izazvao pobunu: "Ne ponavljajte put Rusije!"
'Imam 46 trabanata i jedan mali za djecu. Skupljamo ih 20 godina, to je obiteljska strast. Moj je djed imao jednog i tako je počela naša ljubav prema tom automobilu', rekao je Ivailo Antonov, kolekcionar Trabanta.
>> Trabant vozio 235 kilometara na sat
'Iznimno je pouzdan, nikad me nije iznevjerio. Čak su i vozači ralica bili oduševljeni kako se moj Trabant dobro nosi sa snijegom', rekao je Georgi Baltadzhiev, vlasnik trabanta. Kolekcionari u svom voznom parku sve više žele i ovaj automobil. 'Ne može svatko voziti Trabant. Moraš mu osjetiti dušu da bi ga vozio', kaže Pepa Tsaneva, vlasnik trabanta. Šale o Trabantu bile su nekada svakodnevica istočne Europe.
'Trabant je najduži automobil, 22 metra kad se računa i trag dima. U Trabant ulaziš uz pomoć žlice za cipele, a izlaziš uz pomoć odvijača. Ima toliko šala o Trabantu', ispričao je Antonov. Magazin Tajm prije nekoliko godina Trabant je uvrstio među 50 najgorih automobila ikada. Tu ocjenu ne dijele ponosni vlasnici ovog dinosaura među automobilima.