Splitski briig boutique hotel, u suradnji s Hoteza timom, svojim je gostima ponudio Hoteza HotPad sustav kao jedinstven način komunikacije, ali i održivo rješenje. Korištenjem Hotezine platforme iz upotrebe su izbacili sve tiskane brošure i materijale, čime su, među prvim u Hrvatskoj, zaslužili MINT-ovo pismeno odobrenje o kategorizaciji. Svi gosti hotela od sada mogu preko digitalnih uređaja komunicirati s osobljem hotela koje im je u svakom trenu na usluzi, ali i doznati mnogobrojne informacije o hotelu, destinaciji i zanimljivim događanjima u njihovoj blizini.
Hotezin HotPad interaktivni sustav omogućava gostima briiga da preko iPad uređaja u sobama ostvare potpunu komunikaciju s osobljem hotela u stvarnom vremenu. Sustav im omogućava da naruče hranu ili piće, ugovore termin za masažu ili tretman ljepote, naruče osvježavanje sobe ili pak sadržaj mini bara, uz minimalan trud preko elegantnog, user-friendly sučelja koje poziva na istraživanje sadržaja samog hotela, ali i destinacije u kojoj se nalazi.
“Posvećeni smo pronalaženju personaliziranog rješenja unutar Hotezine platforme za svaki projekt na kojemu radimo,” rekao je Damir Knežević, direktor Hoteze. “Briig se pokazao kao ambiciozan projekt s jasnim ciljem i vizijom, dok se Hoteza nametnula kao logičan izbor jer smo s tehnološke strane ispunili sva očekivanja i visoke ljestvice koja je briig postavio.”
Hoteza na regionalnom tržištu posluje tek četiri godine, a njihov jedinstven know-how ističe ih od konkurencije. Brojna iskustva s globalnih, ali i regionalnog tržišta pokazala su da je svaki projekt prilika za učenje i proširivanje sustava koji se konstantno nadograđuje i raste. Sve je počelo s IPTV pametnim sustavom i mobilnim aplikacijama, te se proširilo s potrebama tržišta koje je zahtijevalo nove, inovativne načine komunikacije s gostima. Tako se danas Hoteza može pohvaliti širokim portfeljem usluga koji može unaprijediti ponudu te se može uklopiti u svaki hotel koji teži tehnološkom napretku.
“Opuštenost i jednostavnost komuniciranja koju gost ostvaruje korištenjem HotPad sustava potiče ga da dodatno istraži sve opcije koje ovo rješenje nudi. Od raznih događanja u kojima mogu uživati ili informacija o živahnom gradu u kojemu se nalaze, do gastronomskih užitaka koje mogu iskusiti u privatnosti vlastite sobe - tko može reći ne raskošnom doručku u krevet?” zaključuje Duška Žižak, menadžerica marketinga i prodaje briig hotela. “U Hotezi smo pronašli pravo rješenje za briig, te učinili ozbiljan korak u inovativnosti načina na koji se obraćamo gostima,” dodaje.
O Hotezi:
Hoteza omogućava hotelijerima pametna i personalizirana hotelska rješenja kroz nekoliko pametnih platformi, od kojih se ističu Hoteza interaktivni sustav za TV uređaje, HotPad interaktivna aplikacija za in-room tablete te Hoteza Mobile, hotelska aplikacija koja nudi sve usluge na dohvat ruke, dostupna na Apple Storeu i Google Playju. Uz sve to, Hotezin portfelj nudi i HotSign, moderno rješenje za Digital Signage za hotele, te High Speed Internet Access za lagan pristup brzom internetu osobito zanimljiv kongresnim centrima i hotelima. Hoteza sustav unaprjeđuje iskustvo gosta u hotelu te im omogućuje jednostavan i brz pristup hotelskim i drugim sadržajima.
O briig boutique hotelu:
briig boutique hotel unikatan je koncept koji integrira duh mediteranskog stila života u objektu suvremene arhitekture. Gradski hotel na jedinoj splitskoj pješčanoj plaži, nudi jedinstvo unutrašnjeg i vanjskog prostora, okružen zelenilom autohtonog dalmatinskog bilja. Interijer briiga slavi udobnost ikona svjetskog produkt dizajna jer kultni komadi od prirodnih materijala, unatoč snažnoj umjetničkoj ekspresiji, nisu za promatranje već za vašu svakodnevnu upotrebu.