Oslanjajući se na priznato stručno znanje SGPB-a, Splitska banka je unaprijedila svoju ponudu i svoje timove kako bi klijentima privatnog bankarstva omogućila pristup dodatnim uslugama s velikom dodanom vrijednošću te savjete u vezi s upravljanjem, zaštitom i prijenosom imovine.
Dobro poznavanje potreba klijenata privatnog bankarstva u Hrvatskoj, a u kombinaciji sa stručnošću međunarodnog privatnog bankarstva, omogućit će klijentima Splitske banke ostvarivanje prednosti šireg raspona proizvoda, osobito u smislu rješenja za planiranje imovine, investicijskog savjetovanja i strukturiranih proizvoda, koji još nisu šire dostupni na domaćem tržištu. Klijentima Splitske banke bit će na raspolaganju posebni savjetnici u dva centra privatnog bankarstva u Zagrebu i Splitu.
Putem ovog partnerstva, Societe Generale namjerava iskoristiti svoje postojeće poslovanje kako bi se hrvatskim klijentima pružila cjelovita, prvorazredna paleta posebno prilagođenih bankarskih proizvoda, investicijskih i financijskih usluga i stručnog znanja o upravljanju imovinom, u skladu s europskom regulativom, budući da je Hrvatska od 2013. punopravna članica EU.
Hrvatska predstavlja daljnji korak u strategiji Grupe, pokrenute 2010. s Komercni bankom u Češkoj i nastavljene u podružnici Societe Generale u Maroku 2013., a cilj koje je daljnji razvoj partnerstva između Privatnog bankarstva i Međunarodne mreže poslovanja s građanstvom Societe Generale grupe.
Societe Generale
Societe Generale spada među najveće europske grupe za pružanje financijskih usluga. Na temelju svog modela univerzalnog bankarstva, Grupa kombinira financijsku stabilnost sa strategijom održivog rasta, kako bi bila sinonim za banku koja gradi odnose, koja je prepoznata na svojim tržištima, bliska klijentima, koja se bira zbog kvalitete i predanosti svojih timova.
Societe Generale već 150 godina ima važnu ulogu u gospodarstvu. S više od 148,000 zaposlenih u 76 zemalja svakodnevno pratimo 32 milijuna klijenata u cijelom svijetu. Naši timovi pružaju savjete i usluge individualnim, korporativnim i institucijskim klijentima u tri osnovne linije poslovanja:
- Poslovanje s građanstvom u Francuskoj kroz mrežu poslovnica Societe Generale, Credit du Nord i Boursorama, koje nudi sveobuhvatnu paletu financijskih usluga putem raznovrsnih kanala uz najsuvremenije digitalne inovacije;
- Međunarodno poslovanje s građanstvom, financijske usluge i osiguranje s prisutnošću u tranzicijskim ekonomijama i vodećim specijaliziranim sektorima poslovanja;
- Korporativno i investicijsko bankarstvo, privatno bankarstvo, upravljanje imovinom i usluge vezane uz vrijednosne papire, uz priznatu stručnost, vrhunske internacionalne ocjene i integrirana rješenja.
Societe Generale je uvrštena u glavne indekse društveno odgovornog ulaganja: FSTE4Good (globalno i u Europi), Euronext Vigeo (globalno, Europa, Eurozona i Francuska), Ethibel ESI Excellence (Europa) i 5 indeksa STOXX ESG Leaders.
Za više informacija, slijedite nas na twitter @societegenerale ili posjetite naše internetske stranice www.societegenerale.com.
Societe Generale: 150 godina
U 2014. godini Grupa Societe Generale obilježava 150. godišnjicu svog postojanja s naglaskom na poduzetnički duh, inovativnost i timski rad. Banka je osnovala skupina industrijalista i financijera, čije se ambicije zrcale u samom imenu banke: "Société Générale pour favoriser le développement du commerce et de l’industrie en France” (“Opće društvo za promicanje razvoja trgovine i industrije u Francuskoj"), kao što je zabilježeno u Carskoj uredbi koju je 4. svibnja 1864. potpisao Napoleon III.
Societe Generale je uvijek djelovala u služni gospodarskog razvoja, dajući svoj doprinos financiranju infrastruktura koje su simbolizirale moderni svijet i vodećih grupacija u Francuskoj. Societe Generale je bila među prvim francuskim bankama koja je otvorila poslovnice u Londonu i Rusiji u sedamdesetim godinama 19. stoljeća, prije nego što se proširila u Magreb, New York i Affriku i uspostavila poslovanje u zemljama središnje Europe.
Societe Generale je uvijek bila predvodnica financijske inovacije, crpeći snagu iz svojeg podrijetla kako bi osnažila svoju bankarsku viziju budućnosti, preobrazila svoje poslovanje u skladu s potrebama klijenata i postala sinonim za banku 21. stoljeća.