Renault danas nudi tri električna vozila, koja u svojim segmentima ispunjaju potrebe kupaca za čistom, tihom i ekološki osviještenom vožnjom u gradskom i prigradskom prometu.

Galerija PR PR +0 PR

Renault Twizy inovativni je četverocikl koji je svojom inovativnošću unio svježinu u svijet urbane mobilnosti i uspješno nadomjestio motocikle. Za razliku od njih, svojim futurističkim i dinamičnim izgledom osigurava veću razinu sigurnosti i udobnosti. Dostupan je s dvama elektromotorima: Twizy 45 može se voziti i bez položenog vozačkog ispita jer mu je snaga ograničena na 4 kW (5 KS), a brzina na 45 km/h. U snažnijoj izvedbi Twizy ima 13 kW (17 KS) i najveću brzinu od 80 km/h. S jednim punjenjem može prijeći od 50 do 100 kilometara, ovisno o vremenskim uvjetima i načinu vožnje. Twizy je dvosjed u kojem putnik sjedi iza vozača. U izvedbi Cargo prostor za suputnika pretvoren je u teretni prostor namijenjen brzoj gradskoj dostavi manjih predmeta.

Vezani članci PR Izložba u Rimu "Hrvatska kakva se rijetko viđa" Mato Franković, gradonačelnik Dubrovnika (Foto: Dnevnik.hr) Franković: "Dubrovnikom bi mogla voziti samo taksi-vozila na električni pogon"

PR PR

Renault ZOE ambasador je električne mobilnosti marke Renault i najprodavanije električno vozilo u Europi. U vožnji ne stvara nikakvu buku niti ispušne plinove. Baterija kapaciteta 41 kWh omogućuje mu domet u stvarnim uvjetima vožnje do 300 km. Renault je tom baterijom uklonio i posljednju psihološku prepreku za prelazak na električnu mobilnost jer ZOE omogućuje dulja putovanja, a time i raznolikije mogućnosti uporabe automobila.

PR PR

Renault Kangoo Z.E. je uspješna serijska prerada dostavnog vozila u automobil koji poduzetnicima omogućuje ekološki osviještenu dostavu robe u gradovima, čak i ondje gdje je uobičajenim vozilima pristup zabranjen. Kangoo Z.E. posljednjih je šest godina najprodavanije malo električno dostavno vozilo u Europi. Nova baterija kapaciteta 33kW, omogućuje mu domet od 200 km u stvarnim uvjetima vožnje, dvostruko snažniji punjač puni bateriju do maksimalnog kapaciteta za samo šest sati, a jednosatna pauza za ručak dovoljna je za dodatnih 35 km. Nudi raznoliku paletu karoserijskih izvedaba i opreme (2 duljine – 4,28 m i 4,66 m, izvedbe s dva ili pet sjedala, produljena kabina), od 3 do 4,6 m3 velik teretni prostor i upotrebljivu nosivost do 650 kg, a moguće ga je i preraditi u skladu s posebnim zahtjevima profesionalnih korisnika (npr. u dostavno vozilo s hlađenim teretnim prostorom, kola hitne pomoći itd.).
 

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju