Takvog je mišljenja i Nicole Williams, direktorica veza na LinkedInu i autorica knjige 'Žena na vrhu: Vaš vodič kako pretvoriti pravila sa spoja, u uspjeh u karijeri'. Williams tvrdi kako su spojevi, seks, ljubav i dugoročne veze isto tako korisne za uspjeh u karijeri. Prenosimo njezine savjete, koje je redom pobrojao Business Insider.
Pročitajte i ovo
Troše se na stotine tisuća eura
Kako su vjenčanja za strance postala ozbiljan biznis: Jedan grad je posebno interesantan, a mladenci traže nekoliko stvari
Traže idealan par
Mladim Japancima sve je teže pronaći ljubav, pa to za njih rade njihovi roditelji: Na sastanke nose profesionalne fotografije i upitnike
>> Doznajte koliko 20 eura vrijedi u eurozoni!
1. Budite na terenu
'Morate iskusiti lošu vezu kako biste znali što tražite u pravoj', ističe Williams. ne žurite u potrazi za vašim strastima. Ako ste nesretni u vašem društvu, ili u karijeri, to je dobra stvar. To vam je znak da potražite nešto što vam više odgovara.
2. Prijatelji mogu pomoći
Pitajte prijatelje kojima najviše vjerujete što biste trebali napraviti sa svojom karijerom. Slušajte i budite otvoreni. Ne radi se o tome da vam netko drugi govori što da radite, već da mogućnost da dobijete uvid u vašu situaciju s distance.
3. Očajavanje ne potiče
'Što ste više očajni u pronalasku 'pravog/prave', veća je šansa da ćete ih odbiti od sebe', kaže Williams. Opustite se i zadržite samouvjerenost u svoju sposobnost pronalaska baš pravog posla za vas. Ako se ne osjećate tako, počnite tako da se pretvarate kao da se osjećate tako. Iznenadit ćete se kako taj put brzo vodi do podizanja samopouzdanja.
4. Budite spremi otići čak i ako to znači da ćete ostati sami
Nikad nećete očajavati ako znate da se možete snaći sami. Ako ne možete pronaći pravu priliku, možda ćete se trebati pokrenuti i stvoriti jednu - započeti vlastiti biznis, slobodne djelatnosti ili biti kreativni na druge načine. Ako drugi to mogu, možete i vi.
5. Jasno zatražite što želite
'Glavni razlog zašto ne dobijemo ono što želimo u karijeri jest taj jer to ne tražimo', napominje Williams. Razlog je opće poznat - strah od odbijanja naših želja. 'Prebolite to i nakon toga posvetite energiju onome na što će vam drugi pristati', dodaje Williams.
6. Prikažite se u najboljem svijetlu
'Budite svoji: Zar se šalite?!', ističe Williams. Zar doista želite sve u vašem uredu da znaju za vaše najintimnije navike? Naravno da ne. 'Umjesto toga, ponašajte se kao požrtvovni radnik', savjetuje Williams. Pronađite osobu u uredu koja je uzor svima i budite više kao ta osoba.
7. Naučite se čitati govor tijela
Bez obzira koji je povod sastanka, tijelo nikad ne laže. Ako naučite čitati signale, dokučit ćete koliko vas netko doživljava ili ne. Isto možete primijeniti na sastanku s vašim šefom, ili s potencijalnim partnerom. Proširene zjenice, torzo i stopala okrenuta prema vama te glava nagnuta prema vama, sve su to pozitivni signali. Previranje, manjak direktnog pogleda oči u oči, brzo kimanje glavom i nestrpljivost, znakovi su kako bi trebalo prekinuti sastanak i nastaviti na neki drugi način.
8. Ne pričajte previše
Većina ljudi provodi više vremena s kolegama na poslu, nego s prijateljima. Ne brkajte te dvije kategorije poznanika. Baš kao što previše priče i u ljubavnoj vezi može biti štetno, tako previše priče može štetiti i vašoj karijeri. Na primjer, nikad ne govorite loše o bivšem poslu ili šefu i ne pričajte loše o bivšim vezama. Takvo što ne šteti drugima, već isključivo vama, smatra Williams.
9. Nikad ne vrijeđajte konkurenciju ili sebe
Ne možete osvojiti srce osobe koju volite ako vrijeđate konkurenciju. Isto tako ne možete dobiti promaknuće ako loše govorite o kolegi koji želi istu stvar. 'U devet od deset slučajeva, rezultat će biti upravo suprotan', upozorava Williams. Umjesto toga, dignite se na višu razinu i budite zahvalni na pravoj motivaciji. No, štogod da radite, ne spočitavajte sami sebi, jer to vas ne čini skromnima, već nesigurnima. 'Ako ne volite sami sebe, niti drugi vas neće voljeti', kaže Williams.
10. Ne očekujte od šefa/ljubavnika/tvrtke da se promijene
Ako ste prihvatili posao u tvrtki te se ispostavilo da su previše rigidni ili opušteni, odnosno da vam je šef loš, vi na to ne možete utjecati. Stoga, pronađite način kako da uspijete u takvoj okolini, ili jednostavno prebolite to i nastavite dalje.
11. Oblačite se kao pobjednik
Izgled je bitan. Onaj koji pobjeđuje nije nužno najzgodniji tip ili ženska u prostoriji. Onaj tko se obuče najprikladnije situaciji plijeni pažnju. Baš kao i oni koji se odijevaju suprotno od toga.
12. Prevelika požrtvovnost vodi u nevolje
'Nitko ne voli mučenika pa čak niti šef koji uvijek očekuje da napravite sve što treba kako biste obavili posao', ističe Williams. Stoga, ako ste stavili život na čekanje kako biste obavili posao, štetite jedino sebi. Zdrav život izvan firme vas osvježava, širi vašu mrežu poznanstava i dobar je za vašu kreativnost.
13. Znajte kad treba odustati
Samo zato što vam je karijera, ili veza ustajala, ne znači da trebate odustati. Prvo, pokušajte ih nečim začiniti. Upijajte svaki trenutak onog osjećaja dobro obavljenog radnog zadatka pa probajte tim osjećajem vratiti i osjećaj da volite svoj posao. Dodajte i neku vrstu raznovrsnosti u vašem radu, probajte novi projekt ili naučite nove vještine.
14. Ne trošite godine u osrednjim situacijama
Nastavlja se na prethodni savjet i odnosi se na lijenost. Ne trošite život na osrednje stvari, Ako nikakve promijene u vezi ili na poslu ne daju rezultate, vrijeme je za odlazak.
15. Neka vas drugi hvale
Prije nego što obznanite da tražite nove prilike svojim poznanicima trebate 'kontrolirati ono što poručujete', napominje Williams. 'Ljudi ne samo da vjeruju, već će i ponavljati ono što im kažete', dodaje. Želite da vas drugi promatraju kao nekog čije vrijeme tek dolazi.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook