U ljetnoj sezoni pojede se preko 34 milijuna PIK ćevapa i preko 11 milijuna PIK kobasica

Galerija


 Roštilj je uvijek pravi izbor kada su Hrvati u pitanju, bilo da je riječ o druženju s ekipom, gledanju tekme ili da vam dolazi obitelj u posjet. Ne čudi stoga informacija da se u ljetnoj sezoni pojede preko 34 milijuna PIK ćevapa i preko 11 milijuna PIK kobasica. Navedeno potvrđuje da su se proizvodi iz asortimana Volim roštilj PIK Vrbovca, posljednjih nekoliko godina pokazali kao neizostavan sudionik druženja na otvorenom i roštiljanja.

Vezani članci Radnik PIK Vrbovca o načinu rada u toj tvrtki (Foto: Provjereno) Radnici PIK-a Vrbovec ekskluzivno za Provjereno progovorili o tome s kakvim su mesom radili Slika nije dostupna Rade punom parom i nadaju se najboljemu: Posjetili smo Agrokorove uzdanice

Povodom nove sezone roštiljanja PIK je lansirao i novu kampanju „PIKaso – Umjetnik roštilja“. Kampanja prikazuje roštiljanje kao umjetnost i inspirira sve da postanu pravi PIKaso za svoju ekipu. Glavna okosnica kampanje je imidž spot s PIKasom u glavnoj ulozi te zabavnom, lako pamtljivom pjesmom u podlozi.

PR
PR
  

Svima omiljeni klasici - ćevapi, pljeskavice, američki burgeri, kobasice i rebarca, omogućuju brzu i laku pripremu omiljenih remek-jela, a prepoznatljiv okus i širok izbor delicija zadovoljit će i najzahtjevnije ljubitelje roštilja.