Obavijesti Video Pretražite Navigacija
UMJETNOST ROŠTILJA

PIKaso: pikni pravo remek-jelo

PR
PR
Aktualno Galerija PR PR +0 PR Galerija 1/2 >>
U ljetnoj sezoni pojede se preko 34 milijuna PIK ćevapa i preko 11 milijuna PIK kobasica

Pročitajte i ovo PR PIKNI 100% DOMAĆE MESO Vraća se popularni Pavle Pikaso i poručuje – najbolje je naše! Slaven Ružić Prednost hrvatskoj proizvodnji Direktor PIK-a otvoreno o problemima koje im zadaje koronakriza: "Navike kupaca se mijenjaju, spremni smo na sve izazove"

 Roštilj je uvijek pravi izbor kada su Hrvati u pitanju, bilo da je riječ o druženju s ekipom, gledanju tekme ili da vam dolazi obitelj u posjet. Ne čudi stoga informacija da se u ljetnoj sezoni pojede preko 34 milijuna PIK ćevapa i preko 11 milijuna PIK kobasica. Navedeno potvrđuje da su se proizvodi iz asortimana Volim roštilj PIK Vrbovca, posljednjih nekoliko godina pokazali kao neizostavan sudionik druženja na otvorenom i roštiljanja.

Povodom nove sezone roštiljanja PIK je lansirao i novu kampanju „PIKaso – Umjetnik roštilja“. Kampanja prikazuje roštiljanje kao umjetnost i inspirira sve da postanu pravi PIKaso za svoju ekipu. Glavna okosnica kampanje je imidž spot s PIKasom u glavnoj ulozi te zabavnom, lako pamtljivom pjesmom u podlozi.

PR PR   

Svima omiljeni klasici - ćevapi, pljeskavice, američki burgeri, kobasice i rebarca, omogućuju brzu i laku pripremu omiljenih remek-jela, a prepoznatljiv okus i širok izbor delicija zadovoljit će i najzahtjevnije ljubitelje roštilja.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene