Godine 2008. društvena mreža Facebook dobila je pravi zamah na svjetskom tržištu, no mlađahni Mark Zuckerberg nije imao apsolutno nikakvog iskustva u vođenju kompanije tih razmjera. Na njegovu sreću tadašnja Googleova predsjednica za globalne operacije online prodaje, genijalka u svijetu biznisa, Sheryl Sandberg, tražila je novi posao.
Njih dvoje upoznali su se na božićnoj zabavi kod nekadašnjeg direktora Yahooa, Dana Rosenweiga. Nakon toga uslijedila je prva u nizu večera na kojima je dogovorena njihova međusobna suradnja.
Facebook nam sprema neugodno iznenađenje!
Facebookova prodaja oglasa bila je tada u rasulu i ova genijalka je uzela stvari u svoje ruke. U vrlo kratkom roku dovela je kompaniju u red, a do 2010. godine Facebook je postao profitabilan. I to kako.
Od 2008.-2011. godine tvrtka je porasla sa 130 zaposlenih na 2500 zaposlenih, sa 70 milijuna korisnika, na 700 milijuna korisnika. Sandberg je formirala kompletnu financijsku politiku Facebooka, baš kao što je ranije učinila i s Googleom te ih pretvorila u svjetski fenomen.
Ona se danas bavi strategijom oglašavanja, kadrovskim poslovima, marketingom te PR-om te komunikacijama.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook
-
Zaštitnici hrvatskog neba
Dnevnik Nove TV doznaje kad će Rafalei sljedeći put proparati nebo. Zamjenik zapovjednika HRZ-a: "Situacija nije ista kao s MiG-ovima"
-
Neće biti mandatar
Nakon što je od njega odustao i SDP, što je preostalo Milanoviću? "Operacija nije uspjela, ali..."
-
Ostaci najmanje dvije osobe
Ekshumacija na istoku Hrvatske: "Tijela su pronađena na ulazu u mjesto i to na oranici koja se sve ove godine obrađuje"