Natjecanjima poput ovoga, kao i ulaganjem u razvoj barističke scene i vrhunsku kvalitetu kave, Franck pruža podršku svojim partnerima u ugostiteljstvu

Galerija


Na Međunarodni dan kave koji se već tradicionalno obilježava 1. listopada održano je finale Franck regionalnog barističkog natjecanja.

U veliko finale kvalificiralo se devet najboljih barista iz regije, a ovogodišnju titulu najboljeg osvojio je Marko Podbrežički iz Zagreba (Mala kavana), a time i vrijednu glavnu nagradu – stručnu edukaciju i certificiranje u SCA Premier Campusu u Matuljima. Ovaj kampus jedini je SCA certificirani centar u ovome dijelu Europe koji za cilj ima edukaciju specijalista za kavu po međunarodnim standardima te pomicanje granica svijeta kave u Hrvatskoj.

Drugo mjesto osvojio je Mihael Fintić iz Zagreba (caffe bar Verdi), dok je trećeplasirani Ivan Sinčić iz Pirovca (caffe bar Rišpet).

Franck - 1
Franck - 2 (Foto: PR)

Pobjednicima ovogodišnjeg natjecanja nagrade je uručio Mislav Žižanović iz Francka koji je pritom istaknuo: „Iznimno mi je drago vidjeti kako zanimanje barista iz dana u dan postaje sve popularnije, što potvrđuje i podatak da svake godine broj prijavljenih natjecatelja na Franck barističkim natjecanjima raste. Na ovaj način konobarima iz cijele regije nastojimo omogućiti stjecanje znanja i vještina ključnih za uspješnu karijeru i profiliranje u svijetu kave, ali i pružiti podršku svojim partnerima u HoReCa poslovanju diljem regije“.

Na kvalifikacijskim natjecanjima barista testirala se sposobnost i umijeće natjecatelja u pripremanju espressa i cappuccina, a okupila su 50-ak natjecatelja iz gotovo 15.000 ugostiteljskih objekata s kojima Franck surađuje. Natjecatelji su pripremali Franck premium Superiore espresso, blend probranih zrna kave isključivo s Rainforest Alliance™ certificiranih plantaža koje udovoljavaju najstrožim standardima ekološke, društvene i ekonomske održivosti.

Franck - 1
Franck - 3 (Foto: PR)

Franck od početka podiže ljestvicu u kvaliteti espressa te stvara i prati trendove, a natjecanjima poput ovoga nastoji ojačati svoje HoReCa poslovanje u regiji te pružiti podršku partnerima kroz rast i ulaganje u razvoj barističke scene i vrhunsku kvalitetu kave.