FOTO: Bonbon
FOTO: Bonbon

Ne moraš više brinuti da će nepotrošene jedinice nestati u zrakopraznom prostoru bespuća.


Nova bonbon kampanja predstavlja rollover uz koji ne moraš brinuti da će nepotrošene jedinice nestati u zrakopraznom prostoru bespuća. Kampanja je realizirana kroz humoristični TV spot u kojem jedinice (minute, MB i SMS-ovi) uživaju u ljetnoj atmosferi srpnja, no kako srpanj ide kraju tako se i jedinice jednostavno sele u kolovoz. Sviđalo se to njima ili ne! TV spot je simboličan prikaz kako se nepotrošene jedinice reaktivacijom paketa prebacuju u idući mjesec tj. novi mjesečni paket.

Nikola Matasović, Stručnjak za razvoj ponuda i proizvoda, (Bonbon), kaže o kampanji: ''Ekipa iz McCann-a i Fahrenheita opet je napravila izvrstan posao. Mi smo im olakšali super kul featureom koji bonbon nudi, a otežali beskrajnim uplitanjem, a la ''sve mi je super, samo malo picni tu i tu''. No, bez zafrkancije, mislimo da imamo izvrsnu i prepoznatljivu kampanju. Prve su reakcije u najmanju ruku izvrsne i lijepo je čuti kako svi hvale i reklamu i produkciju :)''

Diego Perez Tenessa De Block, Odjel za marketing multibrand i prepaid usluga, (Bonbon) je izjavio: “Nadam se da ću u istoj mjeri primati pohvale i čestitke kad ću se ženiti koliko ih dobivam za novu kampanju. Šalu na stranu, presretni smo što je kampanja tako dobro prihvaćena. Reakcije su fenomenalne i rezultati su već vidljivi u našim brojkama/financijskim pokazateljima.

Kampanja je miks zabave, inovacije, jasnoće i svrhovitosti po kojoj je brand bonbon prepoznatljiv. Rezultat je to napornoga rada te odličnog odnosa i višegodišnje suradnje s agencijama McCann Zagreb i Fahrenheit koji u potpunosti razumiju naš brand te dijele naše vrijednosti, zbog svega nabrojanog u konačnici realiziramo sjajne i zamijećene kampanje.”

Kampanju su realizirale agencije McCann Zagreb i Fahrenheit u suradnji s produkcijskom kućom Švenk, pod redateljskom palicom Saše Podgoršeka, a iza kamere je bio Sven Pepeonik. Dogodovštine Bonbon jedinica osmislili su Daniel Vuković, Hrvoje Škurla i Luka Pervan. Art direktor kampanje je Krešimir Grancarić uz dizajnericu Sandru Mrkšić, dok su projekt vodili Saša Ivan i Iva Šimunović. Fotke za vizuale kampanje je napravio Damir Žižić.

Uz TV kao primarni kanal komunikacije kampanja ima podršku kroz OOH, web bannere i društvene mreže.
Evo kako izgleda krajnji rezultat: