PR
PR Foto: PR

Digitalni stručnjaci predviđaju da će 2020. godina biti vizionarska kada je riječ o internet oglašavanju i online sadržajima. Ono što je sigurno, kada je digitalno oglašavanje u pitanju, posljednjih godina je u neprekidnom razvoju.


Danas je svima jasno da ako nisi na Google-u da možda i ne postojiš, a više od 90% prodaje vrši se preko interneta. Digitalni kanali komunikacije su dominantni kada je riječ o prodaji, edukaciji i prezentaciji proizvoda i usluga. Zbog toga se konstantno uvode inovacije koje na najefikasniji način mogu udovoljiti zahtjevima tržišta i potrošača.

Ovisno o tome gdje ste pozicionirani na internetu i na koji način vaš brend ili tvrtka komuniciraju sa klijentima bit ćete manje ili više uspješni u prezentaciji te odmah zatim i prodaji vaših usluga i proizvoda.

Prema najnovijim statističkim podacima koje je objavio Search Engine Land , procjenjuje se da će do 2021. godine globalna potrošnja na digitalno oglašavanje premašiti cifru od 375 milijardi dolara. Više od 72% potrošača se odlučuje za online kupovinu, a čak 90% potrošača se odlučuje za proizvod ili uslugu tek nakon Google pretrage, dok će 64% njih kliknuti na oglase koji se nalaze na prvim stranicama Google-a i kupiti neki od ponuđenih proizvoda.

PR
PR (Foto: PR)

Deseci tisuća hrvatskih tvrtki se reklamira na portalu Moja Djelatnost, evo i zašto

Portal Moja Djelatnost, u vlasništvu agencije Azut Digital, jedna je od najvećih online platformi za digitalno oglašavanje i B2B marketing. Sa više desetaka tisuća klijenata i najširim izborom djelatnosti, portal Moja Djelatnost je među najkonkurentnijima na hrvatskom tržištu.

Online reklamiranje postalo je dominantni tip marketinga u Hrvatskoj i jedan je od glavnih načina oglašavanja najvećeg broja domaćih tvrtki.

Pored velikog broja korisnika koji se svakodnevno povećava, internet za razliku od tiskanih medija, radija i televizije korisnicima omogućava klasifikaciju po određenim parametrima i ključnim riječima. Kategorizacija se vrši na osnovu pretrage određenih riječi i uobičajene online aktivnosti korisnika, a reklama na internetu nekog poduzeća pokazuje se kao bolji izbor u odnosu na ostale tipove oglašavanja i plasira se isključivo onima koji pripadaju ciljanoj grupi poduzeća. Još jedna prednost online reklame je ta što se, za razliku od televizije i tiska, može plasirati užoj ili široj ciljanog grupi korisnika, određenoj po najrazličitijim kriterijima (spol, lokacija, starost, zanimanje, edukacija, interesi, itd).

Azut Digital je portal Moja Djelatnost podijelio na 13 glavnih kategorija sa više od 250 podkategorija djelatnosti radi lakše i transparentnije pretrage korisnika, usluga i proizvoda. Također, svi naši klijenti samostalno biraju ključne riječi prema kojima će njihove objave biti vidljive na Google-u. Sistematizacija na portalu Moja Djelatnost pokazala se veoma efikasnom i za B2B marketing. Korisnici svakodnevno na portalu postavljaju više stotina upita i komentara u vezi sa uslugama i proizvodima koje reklamiramo u ime naših klijenata, kao i redovne ponude za suradnju.

Tko može profitirati od usluga koje nudi Azut Digital?

Pitanje koje klijenti često postavljaju je „Što ja imam od vaše usluge?“

Iako se na prvu čini da malom poduzeću nisu potrebne usluge internet oglašavanja jer se djelatnost kojom se bave može reklamirati i „od usta do usta“ ili samo putem reklamiranja na društvenim mrežama, statistika je pokazala da je situacija ustvari sasvim drugačija.

Bilo koju djelatnost, od malog stolarskog obrta do velike tvrtke za preradu metala, danas klijenti pretražuju online.

Milka je jedan od najpoznatijih brendova za proizvodnju slastica i svi ćemo kupovati Milkine proizvode bez obzira na njihove reklamne kampanje. Ipak, poznato je da ova tvrtka ulaže stotine tisuća eura godišnje u marketing. Isto tako, novootvorena slastičarnica u Zagrebu će uz online reklamu na portalu Moja Djelatnost ostvariti značajne rezultate u prodaji i širenju tržišta na kojem posluje.

Gradimo vaš vizualni identitet online

Grafika, video, ilustracije i banneri već su jedan od najdominantnijih oblika oglašavanja. Svrha ovih vizualnih kreacija je da privuku pažnju i omoguće privlačenje većeg broja posjeta postavljanjem prepoznatljivih bannera na vidljivim mjestima na stranici.

Put do uspješnog internet prisustva, provjerena prečica do potrošača

Azut Digital će od prvoga dana pratiti Vaše rezultate. Kada zbrojite sve poslove koje ste pridobili isključivo od oglašavanja na portalu Moja Djelatnost, vidjet ćete da se vaša investicija isplatila i da ste počeli na njoj zarađivati. Znamo kako Vas spojiti sa novim klijentima i kako povećati svijest i opću informiranost o poduzeću, a na Vama je samo da nas kontaktirate!

Registrirati se možete već danas putem stranice Moja Djelatnost ili direktno kontaktirajući Azut Digital na broj telefona 01/6314-299 i email adresu info@moja-djelatnost.hr.