Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

90 tisuća prijava o viđenju NLO-a zaprimljeno je tijekom posljednjih 40 godina. A statističari, koji su se pozabavili tim brojkama, otkrili su zanimljive činjenice...


Statistika viđenja NLO-a, nagnala je na zaključak da ga većinom viđaju pijani ljudi. Ali, je li to sasvim točno?

Vezani članci Provjereno: Seksualno uznemiravanje - 1 Potresne ispovijesti o seksualnom uznemiravanju: ''Glupačo, nemaš pojma. Sve si postigla zato šta spavaš sa svima sa svoje klinike'' Zlostavljanje, ilustracija U nekoliko dana u Hrvatskoj prijavljeno više slučajeva spolnog uznemiravanja nego što se prijavi u cijeloj godini

Američki Nacionalni centar za izvještavanje o NLO-ima primio je oko 90.000 prijava viđenja NLO-a, u posljednjih 40 godina, izvijestio je Economist. To je u prosjeku šest prijava na dan. Većina njih događa se petkom u večernjim satima, a list zaključuje kako je upravo to na zapadu dan i vrijeme za 'pijane izlaske'.

Ovaj je zaključak pokušao opovrgnuti Dereck Thompson, novinar The Atlantica s tri argumenta. 'Zapravo, grafikon ovih podataka koji je postao viralan, sugerira nešto o viđenjima NLO-a', piše Dereck.

Umirovljeni marinac: '17 godina sam proveo u borbi s Marsovcima'

Evo njegovih argumenata kojima opovrgava tvrdnju da NLO-o vide većinom pijani ljudi:

1. Povezanost alkohola i viđenja NLO-a je manja nego se čini. Utah, država s najmanje konzumacije piva, ima veći postotak viđenja NLO-a nego Sjeverna Karolina, država s najviše konzumacije piva. Washington, država u kojoj je najvjerojatnije da će biti prijava o NLO-u, piju manje alkohola od svih osim šest saveznih država.

2. Postoji nekoliko izostavljenih varijabli. Pohvalno je što ljudi ne vide NLO dok rade ili spavaju jer, rade to čine u zatvorenom prostoru potpuno nesvjesni stvari koje se zbivaju vani.

Ono što Economist zove 'satima pijančevanja' također su sati u kojima je najvjerojatnije da ćemo biti vani i gledati svjetlo u kontrastu s tamnim nebom.

3. Nije jasan smjer uzročnosti. 

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook