Ako kimate glavom dok ovo čitate, onda zabilježite 15. studenoga 2018., datum kada se održava DAMconf 2018! Na taj dan Zagreb će postati mjesto okupljanja vodećih stručnjaka digitalnog marketinga i tehnologije, a sve kako da bi razmijenili svoja iskustva i znanje o tim temama.
Stoga, ne propustite priliku biti dio 5. DAMconfa, događaja gdje marketing i tehnologija postaju jedno!
Pročitajte i ovo
Predstavljamo posebne DAMconf radionice
Samo 7 dana do isteka DAMconf Early bird karata
Emoji zamjenjuju tekst – što je sljedeće?
OSVOJITE BESPLATNE ULAZNICE!
20 ulaznica, 10 nagradnih krugova – to znači 10 prilika za osvojiti besplatne ulaznice za konferenciju. Dva kruga su već prošla, a ako ste ih propustili, još uvijek imate dovoljno vremena za naći se među dobitnicima u preostalim krugovima.
Popratite ClickAttackov profil na LinkedInu kako biste među prvima doznali nagradna pitanja u svakome krugu i otkrili tko su dobitnici. U tijeku je treći krug pitanja, stoga uključite svoju kreativnost i ponudite najzanimljivije, najzabavnije ili najpametnije odgovore na naša dvotjedna pitanja i ulaznice su vaše! Sudjelovati u igri možete OVDJE. Zajedno s ostalim posjetiteljima, sretni dobitnici će imati priliku poslušati pojedinačne priče o brendovima i najboljim praksama digitalnog marketinga, i to ravno iz usta stručnjaka!
UČITE OD STRUČNJAKA – OBLIKUJTE BUDUĆNOST
David Skerrett, koji će gostovati na DAMconfu već četvrti put, kaže: „Promjena je jedina konstanta ovih dana“, a mi se u potpunosti slažemo. David pomaže brendovima u prilagodbi poslovnim prilikama koje nude nove tehnologije i korisnička ponašanja, a vi ćete imati priliku čuti točno na koji način.
Nick Bićanić će govoriti o temi korisničkog iskustva za buduće tehnologije. On je serijski poduzetnik i trenutno ga se smatra jednim od vodećih Mobile Product vizionara u Silicijskoj dolini.
Geneva Loader drugi je put na DAMconfu, a ove godine će vas upoznati s Digitalnom transformacijom.
Najbolje i najgore primjere angažmana publike kod brendova prezentirat će vam Scott Gould, autor knjige The Shape of Engagement.
Mogućnosti koje nudi Omnichannel način povezivanja tema je koju će James Williams predstaviti publici. James je osnivač i CEO tvrtke MrConnectivity, konzultantskog ureda čiji je primarni fokus Mobile Engagement.
Ovo je samo djelić onoga što vas čeka na ovogodišnjem DAMconfu. Svi detalji o konferenciji i cjelokupni program bit će poznati uskoro.
UM ZAGREB – GENERALNI PARTNER KONFERENCIJE
Ako ste već dio svijeta marketinga, onda ste zasigurno već upoznati s radom UM-a.
Ova kreativna medijska agencija posvećena brisanju granica između medija i kreativnosti, podataka i sadržaja, znanosti i umjetnosti također će biti dio organizacije 5. DAMconfa. Zajedno s UM-om, glavni organizator ClickAttack dat će vam uvid u digitalnu budućnost kroz brojna predavanja stručnjaka i zanimljive radionice.
Više informacija o konferenciji i Early bird ulaznicama možete pronaći na damconf.com.
Vidimo se!