Dok se svi predstavnicima sedme sile trude ponuditi što atraktivnije materijale za objavu, onima iz auto moto svijeta automobile na testiranje, Auto salon Kramar novinarima je priredio nešto potpuno drugačije, u skladu s filozofijom brenda “Za klasu bolji”, organiziravši tajnu večeru za pamćenje.

Galerija


 Posve neočekivano mjesto, njihov salon na zagrebačkom Jankomiru, u ponedjeljak 9. prosinca pretvoren je u svečanu dvoranu u kojoj je tridesetak novinara u društvu brand ambasadora Gorana Bogdana, poznatih voditelja Tarika Filipovića, Juraja Šebalja, Antonije Blaće i Antonije Stupar Jurkin uživalo u pet sljedova jela iz kuhinje mladog chefa Filipa Horvata iz restorana Theatrium by FILHO.

Jedan od suvlasnika Auto salona Kramar, Andrija Zovko, druženje je otvorio kratkim presjekom i više no uspješne poslovne godine: “Svi znate kako tvrtka Kramar posluje već 15 godina u Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Njemačkoj i Hrvatskoj. Prije pola godine otvorili smo ovaj zagrebački salon što je za nas bio velik iskorak u poslovanju. S obzirom na to da nisam čovjek od velikih riječi, radije puštam da naši rezultati govore za sebe. Godinu zaključujemo i više no uspješno, na razni grupacije Kramar prodaja je rasla 14% u odnosu na prošlu godinu.” zaključio je.

PR
PR

Na kraju večere, Antonija Stupar Jurkin izazvala je našeg poznatog auto novinara Juraja Šebalja na utrku automobilima između čunjeva, a na iznenađenje svih – Šebalj je izgubio! U tijesnoj završnici Antonija je bila brža za nekoliko sekundi, a revanš je najavljen uskoro.

Svečanom večerom u svom salonu, Auto salon Kramar je još jednom dokazao kako se uvijek trudi kupcima i partnerima ponuditi nešto više i drugačije te kako je uvijek za klasu bolji.