Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

U posljednjih mjesec dana Hrvatsku i gotovo čitav svijet potresa nezapamćena krizna situacija koja je u svega nekoliko tjedana u potpunosti promijenila sve aspekte ljudskih života i rada.


 Nevidljivi zajednički neprijatelj – novi koronavirus – možda ima promjer od samo 125 nanometara (milijunti dio milimetra), ali uspio je u vrlo kratkom roku izazvati puno neizvjesnosti, straha i patnje. Često čujemo da smo u svemu ovom zajedno te da je nužno da svatko od nas da svoj doprinos kako bismo ovu situaciju što ranije zamijenili onom „normalnijom“. Većina je ovo shvatila ozbiljno i daje sve od sebe da se javnozdravstvene i ekonomske posljedice ublaže što je više moguće. Pa ipak, možemo se složiti da je jedan segment našeg društva posebno izložen. Riječ je, naravno, o zdravstvenim djelatnicima koji su u ovim trenucima doslovno na prvoj liniji borbe protiv novog koronavirusa i teške bolesti COVID-19 koju izaziva.

Vezani članci PR Addiko predstavio strategiju banke specijalizirane za brze kredite Goran Aleksić Aleksić iz Udruge Franak: "Vidjet ćemo možemo li prijaviti Vladu za lažno svjedočenje"

Zato je Addiko banka odlučila dodatno podržati sve svoje klijente koji rade u zdravstvenoj zaštiti u bolnicama, kao i djelatnostima opće medicinske prakse te ih osloboditi plaćanja mjesečne naknade za vođenje tekućeg računa i paketa tekućih računa (Basic, Smart, Gold ili Platinum) za travanj, svibanj i lipanj. Dodatna podrška banke zajednici te zdravstvenom sustavu je i donacija u ukupnom iznosu od 200.000 kuna. Nju će u jednakim iznosima, za kupnju nužne medicinske opreme, iskoristiti primarni respiratorno-intenzivistički centri u kojima se liječe pacijenti oboljeli od bolesti COVID-19 – KBC Osijek i KB Dubrava.

Ovaj potez ne znači da je Addiko banka „zaboravila“ na svoje druge klijente i zaposlenike. Upravo suprotno – njihovo zdravlje i sigurnost te olakšavanje financijskih poteškoća ostaju prioritet banke.

Tako je za klijente pogođene pandemijom ili potresom uveden moratorij na kredite, odnosno privremena odgoda plaćanja kreditnih obveza. Također, limit za beskontaktno plaćanje bez autorizacije PIN-om povećan je s dosadašnjih 100 na 250 kuna, a ukinute su i naknade za podizanje gotovine na bankomatima drugih banaka.

Addiko banka je i u krizi nastavila prilagođavati svoje proizvode i usluge kako bi se svakodnevni život i poslovanje nastavili odvijati što lakše i jednostavnije. U ovom trenutku, možda više nego ikada do sada, pokazalo se koliko je važno ulaganje u digitalnu transformaciju na svim razinama, a u tome je Addiko predvodnik na našem tržištu. Na web stranicama, osim servisnih informacija, tu su i upute o korištenju digitalnih kanala: Addiko Mobile mobilnog bankarstva, EBank internetskog bankarstva te Virtualne poslovnice – prve digitalne poslovnice u Hrvatskoj (virtualnaposlovnica.addiko.hr) u kojoj možete postati klijent bez dolaska u poslovnicu te iskoristiti potpuno digitaliziran proces odobravanja kredita – od zahtjeva do odobrenja, također bez potrebe za odlazak u poslovnicu.

Upravo bismo odlaske u fizičke poslovnice svi trebali izbjegavati – jer tako štitimo sebe, druge i na kraju zaposlenike Addiko banke koji svojim nesebičnim radom i zalaganjem u ovim izmijenjenim okolnostima i dalje stoje na usluzi.

 

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju