Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Već pomalo zaboravljena društvena mreža Myspace se vraća i to s novim ciljem - žele postati vodeća društvena destinacija za zabavu.


Umjetnici, prije svega glazbenici, bili su među prvim korisnicima Myspacea koji je, zbog velike popularnosti Facebooka i Twittera, jednostavno 'potonuo'. Novi dizajn nekad popularne društvene mreže predstavio je njezin suvlasnik Justin Timberlake koji je većinski udio u tvrtki preuzeo 2011. godine. Iako je uočen veliki pomak u dizajnu, mnogi su primijetili da novo ruho Myspacea pomalo podsjeća na Pinterest.

>>
Koliko vas društvene mreže ometaju na poslu?

Vezani članci Slika nije dostupna Kako potrošiti milijarde? Pitajte Zuckerberga, ali ne pitajte Murdocha! Slika nije dostupna Prodan MySpace, jedan od novih vlasnika – Justin Timberlake

Novi dizajn je uključio dinamičnije sučelje koje uključuje neke elemente Pinteresta, Facebooka i Twittera, no profilne su fotografije veće nego na spomenutim mrežama, piše Washington post. Dizajn nudi 'playlist' opciju i sučelje za praćenje aktivnosti 'fanova', upravo je to jedan od znakova da je stranica i dalje idealna za umjetnike koji žele promovirati svoj rad i za one koji ih žele pratiti.

>> Facebook slučajno objavio privatne poruke nekih korisnika?

'Naporno smo radili na novom Myspaceu. Krenuli smo ispočetka, ali smo ostali vjerni svojim korijenima, a to znači da ćemo i dalje poticati ljude da se izraze. Ukoliko ste glazbenik, fotograf, redatelj, dizajner ili ih samo želite pratiti, onda bismo željeli da budete dio naše nove zajednice', poručuju iz Myspacea.

The new Myspace from Myspace on Vimeo.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju