Lansiranje Twitter Ads-a omogućuje brendovima i marketinškim agencijama u Hrvatskoj usku suradnju sa Httpool timom, te im pomaže u korištenju Twitterovih proizvoda koji su namijenjeni oglašavanju, s ciljem povećanja njihove aktivnosti. Na događaju su se okupili predstavnici Twittera, agencija i brendova, te su na taj način omogućili platformu za raspravu o mogućnostima angažiranja već postojećih korisnika i načinima privlačenja nove publike.
Niall Horgan, EMEA partner menadžer u Twitteru, predstavio je Twitterove opsežne mogućnosti interakcije publike i brendova, te je moderirao panel sastavljen od utjecajnih korisnika Twittera i specijalista u digitalnom oglašavanju i marketingu. Raspravljalo se o načinu na koji brendovi iskorištavaju 140 znakova za dosezanje željene publike, povećanju angažmana i rastu informiranosti među postojećim i potencijalnim korisnicima u Hrvatskoj i svijetu.
Twitter je široko distribuirana platforma. Ima više od 284 milijuna korisnika u svijetu i može joj se pristupiti sa svih uređaja – računala, laptopa, tableta i pametnih telefona.
Što Twitter donosi agencijama, brendovima i svim ostalima korisnicima? ''Sa više od 500 milijuna tweetova dnevno i 284 milijuna aktivnih korisnika, ljudi se okreću Twitteru kako bi im približio stvari koje su im važne, ili vijesti koje utječu na njihove živote. Svijet se promijenio – mobilno je 'novo uobičajeno' za konzumiranje sadržaja i Twitter je prva mobilna platforma. Na Twitteru ljudi pričaju o stvarima koje su im važne i koje su trenutno aktualne. To brendovima daje snažan kontekst za izražavanje i spajanje njihove poruke s onim što je trenutno najvažnije njihovim korisnicima,'' objašnjava Niall Horgan, EMEA partner menadžer u Twitteru.
Twitter je ušao u partnerstvo sa Httpool-om u kolovozu s ciljem predstavljanja novih prilika za oglašavanje agencijama i brendovima u Hrvatskoj i 11 drugih tržišta u regiji. Kroz Httpool, agencije i brendovi u Hrvatskoj sada imaju pristup istim cijenama, uslugama i podršci direktno od Twittera. Aleksander Mitrović, direktor Httpool-a Slovenija i Hrvatska objašnjava kako ‘‘brendovi u Hrvatskoj već koriste Twitter za slušanje svojih korisnika, te kako su oni u Httpool-u uzbuđeni što mogu pomoći agencijama i brandovima u što efikasnijem oglašavanju.
Panel je jasno pokazao veliki potencijal Twittera za brendove. Ovaj događaj bio je samo jedan od načina podrške koju ćemo pružati brendovima i agencijama s ciljem postizanja većeg uspjeha. S punom podrškom od Twittera, kontinuirano ćemo pomagati brendovima u angažiranju na platformi, pružati im potrebnu edukaciju i organizirati važne diskusije sa ključnim igračima u industriji,'' govori Mitrović.
Sudionici panela su se složili da je Twitter platforma u stvarnom vremenu. Mediji već usvajaju Twitter, od novina i časopisa do televizijskih i kabelskih postaja. Antonia Mandić, voditeljica i urednica na RTL-u Hrvatska je objasnila kako je lako napisati brzi tweet i tako svima reći što trenutno radiš, je li film bio dobar, te posebice što se događa u svijetu. Na primjer, otkrila je kako su vijesti sa BBC-a ili CNN-a o potresu u Čileu kasnile 15 minuta za istom viješću koju su već objavili korisnici Twittera. Ivan Kovačević, voditelj digitalnog odjela u Agrokoru, otkrio je prednosti Twittera kod praćenja velikih događaja. Govori kako Twitter ne daje samo mnoštvo aktualnih vijesti, već pruža i komentare korisnika o događaju što nas još više angažira. Svi su se složili kako bi brendovi kod korištenja Twittera trebali angažirati svoje korisnike kroz njihove dnevne aktivnosti. Nebojša Grbačić, savjetnik za komunikaciju i CM kaže ''nemojte biti neosobni i misliti samo na prodaju''. Ivan Brezak Brkan, suosnivač portala Netokracija savjetuje kako je brzi odgovor od brendova najvažniji!
Barbara Slade Jagodić, Agrokor, govori da je ''Twitter najbolje rješenje kada vam treba brza pomoć u 5 minuta, da li je to broj telefona lokalnog dobavljača ili iskreno mišljenje. Korištenje Twittera na dnevnoj bazi vam zaista može pojednostaviti život.''
Saša Stanković, Purpura Net, kaže ''Twitter pruža veliki potencijal brendovima u Hrvatskoj. Najočitiji benefit za brendove je to što im pomaže u povezivanju sa korisnicima na osobnoj i profesionalnoj razini.''
Tina Jukić Tomljanović, HTZ, se slaže ''Twitter je danas obavezan za uspješne brendove . Zbog ograničenja od 140 znakova, treba znati sažeti najvažnije. Trebate biti pristojni, ali ipak možete biti direktniji nego na drugim platformama. Jednostavan tweet oduzima manje od minute za pisanje i slanje, ali može biti puno efikasniji.''