Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Nova internetska stranica

Marrisa Mayer predstavila novi i moderniji Yahoo

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Yahooova internetska stranica sada je preglednija i prilagođena korisnicima i njihovim svakodnevnim navikama

Marrisa Mayer nastavlja s promjenama koje je započela sredinom prošle godine kada je preuzela mjesto glavne izvršne direktorice u Yahoou. Nakon nekih akvizicija start-up kompanija s kojima je dovukla talentirane zaposlenike u Yahoo, sada je na red došla i internetska stranica ove kompanije koja je redizajnirana kako bi korisnicima pružila 'novo i moderno iskustvo' surfanja internetom.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Velike promjene Novi dizajn portala DNEVNIK.hr – bolji, pregledniji i brži Slika nije dostupna Redizajn Dobiva li Facebook NOVI dizajn?

Nove pohvale za Mayer: Evo zašto je ona savršen izbor za Yahoo!

Ona želi da Yahoo korisnicima postane 'početna točka njihovih dnevnih navika' na kojoj će se informirati o svim stvarima koje ih zanimaju poput vijesti, glazbe i sporta te na kojoj mogu pretraživati internet.

Nova je stranica intuitivnija i prilagođena korisnicima i njihovim svakodnevnim navikama, a sadržaj na njoj može se 'beskonačno skrolati prema dole', baš kao na Facebooku. Mayer kaže da je nova stranica sada još društvenija te da se korisnici na njoj mogu prijaviti sa svojim podacima s Facebooka tako da su im dostupni članci koje su na Zuckerbergovoj društvenoj mreži podijelili njihovi prijatelji, a na Yahooovoj stranici prikazivat će se i obavijesti o rođendanima prijatelja (koje su također povučene s Facebooka) i druge personalizirane informacije poput stanja na burzi, lokalne vremenske prognoze, horoskopa i drugih informacija.

Mayer nastavlja s promjenama u Yahoou!

Na Telegraphu kažu da je ovo prvi redizajn Yahooove internetske stranice u posljednje četiri godine, a zanimljivo je da, usprkos što je Yahoo u tom razdoblju zabilježio smanjenje zarade od oglašavanja, njegova internetska stranica i dalje je jedna od najposjećenijih te je broj mjesečnih posjeta u prošlom mjesecu iznosio oko 392 milijuna, što je povećanje od sedam posto u odnosu na isto razdoblje godinu dana ranije.  

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene