Približava nam se asteroid veličine 45 metara, koji će pokraj Zemlje proći sutra nešto prije 19,30 sati.

NASA tvrdi kako nema razloga za paniku iako će ovaj ogromni komad stijene, nazvan 2012 DA14, proći pored našeg planeta najbliže od svih dosad zabilježenih asteroida - na svega 24.000 kilometara od Zemlje.

Vezani članci Vesta, jedan od najvećih asteroida u Sunčevu sustavu, jednake je veličine kao angrit za koji se vjeruje da je izvor vode na Zemlji (Foto: NASA) Otkriveno: Kada se i kako voda pojavila na Zemlji Youtube screenshot Nova potencijalna opasnost: Asteorid veličine Burj Khalife približava se Zemlji

>> Asteroid Apophis prošao pored Zemlje!

Kako bismo vam dočarali njegovu snagu reći ćemo samo kako bi, u slučaju da udari u Zemlju, uništio grad veličine Londona. Njegova razorna snaga jednaka je snazi 1000 atomskih bombi koje su pale na Hirošimu.

Znanstvenici iz NASA-e su poručili kako, unatoč bliskom prolazu, neće biti nikakvog dodira sa Zemljom. Jedino je moguće kratko ometanje TV signala budući da asteroid prolazi kroz prsten u kojem se nalaze komunikacijski sateliti.

2012 DA14 je otkriven tek prošle godine i jedan je od 500.000 poznatih objekata koji kruže oko Zemlje.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju