Turizam, ilustracija
Turizam, ilustracija Foto: Miranda Cikotic/Pixsell

Prema podacima sustava eVisitor, koji sadrži turistički promet ostvaren u komercijalnom i nekomercijalnom segmentu te nautičkom charteru, s tržišta Poljske u dosadašnjem dijelu kolovoza ostvareno je oko 65.000 dolazaka i gotovo 380.000 noćenja, što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast prometa od 4 posto u dolascima i 10 posto u noćenjima.


''Nakon odličnog srpnja, još bolje turističke rezultate očekujemo u kolovozu. Naime, u Hrvatskoj je tijekom prvih pet dana kolovoza ostvareno više od 3,9 milijuna noćenja, što je gotovo 70 posto lanjskog rezultata ostvarenog u istom razdoblju. Uz tržište Poljske, na kojem je ostvaren i rast prometa, odlične rezultate u kolovozu imamo i na tržištima Njemačke i Slovenije, na kojima bilježimo oko 96 posto lanjskog prometa u istom razdoblju'', izvijestio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

Vezani članci Koronavirus u Sarajevu Nakon tri tjedna zatišja opet raste broj novih slučajeva, potvrđeno ih više od 700: "Ima dosta težih kliničkih slika" Koronavirus, ilustracija Imunolog za DNEVNIK.hr objašnjava što pojava novih sojeva u Hrvatskoj znači za popuštanje mjera: ''Tek za možda dva tjedna moći ćemo vidjeti o čemu je riječ''

Naglasio je da rezultati potvrđuju da je Hrvatska percipirana kao sigurna i kvalitetna turistička destinacija te da je na svima nama da odgovornim ponašanjem status i zadržimo. S tržišta Češke ostvareno je gotovo 80 posto lanjskog rezultata, a s tržišta Austrije više od 60 posto.

Nedavno je nacionalna poljska televizija TVP svoje izdanje najgledanije jutarnje emisije u Poljskoj u cijelosti posvetila Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji. U emisiji su prezentirane prirodne ljepote, kulturna baština te enogastronomska ponuda, a gost u emisiji je bila Agnieszka Puszczewicz, direktorica Predstavništva HTZ-a u Poljskoj.

''Ne smijemo zaboraviti da je Hrvatska jedna od omiljenih ljetnih destinacija Poljaka u koju se oni uvijek rado vraćaju. Vjerujem da će poljsko tržište i tijekom ove vrlo izazovne godine imati snažan udio u ukupnim rezultatima hrvatskog turizma", zaključila je Puszczewicz.