Dnevnik Nove TV predstavlja novu rubriku: Kako osigurati stabilnost poslovanja uslijed Covid-19. Rubrika je to koja će se baviti gospodarskim temama, kreirati argumentiranu raspravu i dati svoj doprinos u nošenju s krizom.


Rubrika ide u emitiranje danas, u Dnevniku Nove TV, a emitirat će se od danas jednom tjedno, svake srijede.

Rubriku Nova TV otvara s temom vezanom za svoju industriju. Mediji su također suočeni izazovima u danima kada je komunikacija važnija no ikada. Komunikacija je važna svakoj industriji, stoga će prilog u večerašnjem Dnevniku donijeti informacije značajne svim poslovnim i drugim subjektima.

Komunicirati se mora. U krizi više nego inače. Važnost kontinuirane komunikacije s potrošačima u jeku pandemije

Komunikacija u situacijama krize ne smije izostati Online stručnjaci otkrivaju: 7 savjeta za komuniciranje tijekom krize koje donosi rezultate

S ciljem da saznamo što hrvatski građani očekuju u ovim kriznim vremenima u pogledu komunikacije, medija i brendova, proveli smo novo, aktualno, ekskluzivno istraživanje.
U vremenu kada sve vrvi od neprovjerenih, lažnih vijesti, kako bismo osigurali točnu informaciju i provjeren, kredibilan, pouzdan kanal, odabrali smo pouzdanog partnera IPSOS i najkredibilniji kanal, Dnevnik Nove TV.

Ne propustite pogledati istraživanje i komentare marketinškog stručnjaka Davora Brukete također u večerašnjem Dnevniku Nove TV!