Ne bježimo od plaćanja lučkih pristojbi i ostalih naknada, ali zbog pada bookinga i recesije tražimo niže cijene, poručuju čelnici udruge brodara, koji su ogorčeni najezdom jahti i jedrilica na vezove. 'Ne bi se htjeli osjećati kao stranci u našim lukama i očekujemo od našeg Ministarstva mora i turizma da nam pomognu', rekao je Ivan Tomaš, predsjednik UHPB-a.
Pročitajte i ovo
Postoji mogućnost tužbe
Brodari na nogama zbog obnove trajektne luke: "To bi moglo ugroziti naše poslovanje"
Seljačka buna
Zemlja otišla na natječaj, mještani digli pravu bunu
Dan maturanata
Pripremite se na opsadu grada: Ovom trasom će se kretati kolona, sve će pratiti hitne službe
Čiji je poglavar?
Jeste li znali da papa nije Katolik?
U JUŽNOJ KOREJI
FOTO Ogroman požar u tvornici guma: Mogao bi trajati danima!
Litru goriva, kažu, plaćaju dvostruko više od svojih grčkih i talijanskih kolega, a Ministarstvo financija im, tvrde, ne želi odobriti korištenje plavog dizela. 'Nelogično je da mi plaćamo cestarine, autoput i trošarinu koja je porez na luksuz. Mi se bavimo privrednom gospodarskom djelatnošću, a ne luksuzom. Nismo mi čarteraši da bi plaćali punu cijenu goriva', kaže Špiro Naranča, dopredsjednik UHPB-a.
Do prijema prvoga gosta za održavanje broda prosječno izdvoje 20 tisuća eura, od čega je 90 posto kredit. Već se godinama, kažu, pokušavaju izjednačiti s malim hotelijerima kojima država pomaže u podizanju i otplati kredita, ali bez uspjeha. 'Zašto se na nas ne pogleda, ali mi nismo hoteli na moru?', rekao je Ivan Tomaš, predsjednik UHPB-a.
Ako se njihovi problemi uskoro ne riješe, brodari ne isključuju mogućnost prosvjeda. 'Mi nismo za prosvjed, ali ako nas se prisili onda se nećemo odreći ni prosvjeda. Ako upadnemo u neveru, borit ćemo se', rekao je Naranča. Nadamo se da prosvjeda ipak neće biti, jer blokirane luke nisu privlačna slika u jeku turističke sezone.