Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Veliki turistički sajam

Turistička elita okupila se u Londonu, što Hrvati mogu očekivati u idućoj sezoni? "Hrvatska je i dalje hit destinacija na Mediteranu"

Svjetska turistička elita slila se u London na jedan od najznačajnijih svjetskih turističkih sajmova. I Hrvatska ondje predstavlja svoje turističke adute, a reporterka Dnevnika Nove TV Sanja Jurišić provjerila je kakvo nas ljeto očekuje iduće godine.

Hrvatska se predstavila na jednom od najznačajnijih svjetskih turističkih sajmova. Što nas očekuje u sezoni 2023. godine, kazao je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

Kako je rekao, u novu sezonu možemo gledati s optimizmom.

"Prema dinamici i intenzitetu današnjih razgovora, interesu, brojnim razmjenama informacija možemo gledati u 2023. godinu s optimizmom", kazao je.

"Danas smo ovdje imali intenzivan dan i mnogi touroperatori i strateški partneri s kojima surađujemo, kao i avioprijevoznici iskazali su pozitivne naznake za sljedeću godinu", dodao je.

"Neki avioprijevoznici su već ranije najavili zimski red letenja, poput našeg Croatia Airlinesa koja povezuje naše destinacije s ključnim europskim odredištima odakle je onda konekcija s drugim tržištima učestala", rekao je Staničić i dodao da i strani partneri najavljuju određene programe.

"Svi skupa trebamo raditi na još većem poboljšanju avioveza u kontekstu stvaranja motiva dolaska kako bi turisti koji dolaze, ne samo u ljetnim mjesecima, i u zimskom razdoblju imali što vidjeti i posjetiti u Hrvatskoj", kazao je.

Navodi da će prvi rezultati predstavljanja na ovom turističkom sajmu u Londonu biti vidljivi već u sljedećoj turističkoj godini. 

Pročitajte i ovo Koliko turizma je previše? - 4 Rasprava na Dubrovnik EXPO-u Koliko turizma je previše? "Kada turizam ne radi za lokalnu zajednicu, kada to nije život nego preživljavanje"

"Mi ćemo odmah nakon ovog sajma ići s javnim pozivom za strateške partnere, s jednim programom kojeg svake godine objavljujemo, a to je program koji onda za nas znači zajedničko oglašavanje i zajedničke promotivne aktivnosti s partnerima, a uvijek takve promotivne okolnosti donose rezultate u vidu povećanja potrošnje i boravka turista u Hrvatskoj", objasnio je Staničić. 

Velika Britanija je u fokusu, no nije jedina.

"Mi smo imali sastanak s britanskim partnerima, ali i nekoliko sastanaka s touroperatorima koji rade daleka tržišta, primjerice - Indoneziju, zemlje Pacifika koje su također iskazale interes za sljedeću godinu", kazao je Staničić.

Pročitajte i ovo Strani radnici u turizmu: Ilustracija - 5 STRANA RADNA SNAGA Radnici iz Nepala, Indonezije i s Filipina spasili turističku sezonu: "Ponuđen im je ugovor na šest mjeseci, sad ih planiramo za stalno zaposliti"

"Pratit ćemo globalnu situaciju za sljedeću godinu po pitanju avioprijevoza i u tom kontekstu pripremiti određene prezentacije. Što se tiče ostalih najava, ja sam optimističak, Hrvatska je i dalje hit destinacija na Mediteranu", zaključio je Staničić.  

Dnevnik Nove TV pratite svaki dan od 19 sati, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.

Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr.
 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene